۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
غنایی به وسعت تاریخ

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "انعکاس ۲" در گالری گمان در حال برگزاری است.

نمایشگا گردان این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دومین نمایشگاه نقاشی انعکاس ۳۷ اثر با موضوع و متریال آزاد از جمله ترکیب مواد، رنگ روغن، آبرنگ، اکریلیک در معرض تماشای بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

پریناز ترکیان افزود: در این نمایشگاه آثاری از فرزاد احمدجو، رزیتا بابااصفهانی، پریناز ترکیان، گلشید حسنی منفرد، فرزانه جویافر، مهدیه جعفری، فرناز جوزی، ستاره رضایی، الهام زراوندی، زهرا سلیمانی، مائده شفیعی، فاطمه قائدی، حسن شکری، سعیده صرافچی، زهره کاظمی، آذر محمدی، مهرنوش میرشمشیرگران، امین مومنی و مهدی ندیمیان، ارایه شده است.

در بیانیه نمایشگاه «انعکاس ۲» آمده است که "این سنت دیرینه نقاشی به عنوان مدیایی منحصر به فرد با مزیت بازنمایی احوال بازآفرینده اثر همواره به عنوان رسانه ای جدی بروز و بیان به شمار می آمده است، از روزگار کهن تا به قرن بیستم و افرادی چون پیکاسو و ... از تاتلین و مالوویچ روسی تا پولاک و مکاتب انتزاعی و مفهوم گرا و سبک های متعدد، همه و همه عمیقا در پی بیان و نگاهی فراتر از زمان بوده اند و همین از آن به عنوان قدیمی ترین بیان بشر، مدیایی با غنایی به وسعت تاریخ ساخته است. انعکاس۲ نام نمایشگاه گروهی است که بازتاب اندیشه ها، دریافت ها، تجربیات و درونیات هنرمندانی است که با موضوعات، سبک ها و تکنیک های مختلف با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنند و تجربه ها، دغدغه ها، احساسات و درونیات خویش را به وسیله آثار خود به نمایش درمی آورند".

علاقمدان برای بازدید از نمایشگاه می توانند تا پنجم بهمن ماه صبح ها ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳ و بعدازظهرها ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ به گالری گمان، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل وحید تا خواجه پطروس، نبش بن بست سی(شهپر) مراجعه کنند.

کد خبر 335206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.