۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
دمی با یک داستان، یک شعر

نشست "یک داستان، یک شعر" با خوانش شعری از پل الوار و داستانی از بهومیل هرابال، ۲۸ دی ماه در کافه کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

مدیر کافه کتاب مرکزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نشست "یک داستان، یک شعر" با هدف معرفی داستان‌ و شعر خوب و با شعار "جای خالی یک لذت ادبی" پنجشنبۀ هر هفته در کافه کتاب مرکزی برگزار می شود و رویکرد آن آگاه کردن مخاطب به چرایی خوب بودن یک اثر است.

مهرداد سجاد با اشاره به موضوع نشست این هفتۀ کافه کتاب مرکزی گفت: در دوازدهمین نشست این برنامه، شعر "سنگ نوشته‌های گور" سرودۀ پل الوار از کتاب "تنهایی جهان" به همراه داستان "پدربزرگ" نوشتۀ بهومیل هرابال، از کتاب "نی سحرآمیز" در حضور مخاطبان خوانش می‌شود. پویا کیانی، برگزیده جشنوارۀ حیرت در سال ۹۵ و ۹۶، برگزیده جشنواره زاینده رود در سال ۹۴ و دارای رتبۀ اول جشنواره زاینده رود در سال ۹۶ در این نشست به عنوان میزبان حضور دارد و بعد از خوانش این دو اثر با حاضران دربارۀ آن‌ها به گفتگو می‌نشیند.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در دوازدهمین برنامۀ "یک داستان یک شعر" می‌توانند _پنجشنبه_  ۲۸ دی ماه رأس ساعت ۱۸ به کافه کتاب مرکزی واقع در ابتدای خیابان سید علیخان مراجعه کنند.

کد خبر 334967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.