افتتاح ۴۶  پروژه همزمان با دهه فجر

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: در دهه فجر امسال ۴۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌بردرای می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین فراست در جلسه گرامیداشت دهه فجر این شهرستان با تسلیت شهادت دریانوردان نفتکش سانچی، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر امسال ۴۶ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان گلپایگان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: ۱۹ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و همچنین فاز دوم تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار با صرف اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره‌بردرای خواهند رسید.

فرماندار شهرستان گلپایگان تصریح کرد: کارگاه تولیدات بتونی در شهر گلشهر با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌هایی است، که در دهه فجر به بهرهبرداری خواهد رسید، همچنین ساختمان اتاق اصناف گلپایگان در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع و زیر بنای  ۶۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با صرف اعتبار حدود یک میلیارد تومان به اتمام رسیده که در این ایام افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دو پروژه جنگل کاری با بذر بادام دیم در سطح ۴۰ هکتار و ۱۵ هکتار از مراتع شهرستان گلپایگان از محل اعتبارات تملک دارایی به اتمام رسیده است، همچنین کشتارگاه صنعتی دام گلپایگان از سوی بخش خصوصی با صرف ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسیده و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

فراست ادامه داد: آبیاری کم فشار و قطره‌ای شرکت گلشن در منطقه گلشهر در مساحت ۱۰ هکتار با صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارت دولتی انجام شده است، همچنین از سوی بنیاد مسکن گلپایگان با همکاری بخشداری مرکزی سه پروژه شامل طرح هادی روستایی، زیرسازی و آسفالت و جاده سازی در دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی عنوان کرد: آسفالت محور نیوان- گوگد به طول ۱.۲ کیلومتر با صرف اعتبار حدود ۱۱۵ میلیون تومان، آسفال محورروستای فاویان- دستجرده  به طول ۳.۵ کیلومتر و با صرف اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار و احداث میدان ملازجان به طول ۱.۵ کیلومتر با صرف اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح راه و شهرسازی است، که در دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید. /

کد خبر 334937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.