آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی پیام نور

زمان و مدارک مورد نیاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دانشگاه پیام نور، ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ از تاریخ ۲۶ دی ۹۶ آغاز شده و تا یک بهمن ۹۶ از طریق سیستم گلستان به نشانیreg.pnu.ac.ir  صورت می گیرد.

پذیرفته شدگان لازم است فایل اسکن شده مدارک با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و با فرمت jpg یا  jpeg آماده و هنگام ثبت نام غیر حضوری در سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir بارگذاری کنند.

پذیرفته شدگان برای ثبت نام، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر شناسنامه (صفحه اول وصفحه توضیحات) و کارت ملی (پشت ورو)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)،  عکس با زمینه روشن (بدون کلاه و عینک)، و تاییدیه استفاده از سهمیه (برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده اند) را باید بارگذاری کنند.

دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

دانشجویانی که در نیمسال اول ۹۷-۹۶ دارای کد قبولی قبلی بوده و ثبت نام کرده اند، قبولی قبلی آنان لغو و لازم است در رشته / محل جدید مجددا ثبت نام کنند.

کد خبر 334925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.