دولتخانه صفوی به روایت ارنست هولستر

نمایشگاهی از عکس‌های تاریخی با عنوان "دولتخانه صفوی" در نگارخانه صفوی در حال برگزاری است.

مسئول روابط عمومی سازمان نوسازی بهسازی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه به همت خانه صفوی و با همکاری شهرداری اصفهان و سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، در دو بازۀ زمانی برگزار می‌شود، بخش نخست این نمایشگاه با ارایه ۳۶ عکس از روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در نگارخانه صفوی به مدت یک هفته در حال برگزاری است و بخش دوم از پنج شنبه ۲۸ دی تا ۴ بهمن ماه در این نگارخانه برگزار خواهد شد.

هادی قدرتی ادامه داد: این آثار سیاه و سفید متعلق به دوره قاجار است و اغلب آنها توسط ارنست هولستر عکاسی شده است.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی بهسازی شهرداری اصفهان در حال پیگیری طرحی با عنوان "دولتخانه صفوی" است، گفت: محدودۀ این طرح شامل فضای میدان امام(ره) تا چهارباغ عباسی و کاخ هشت بهشت و کاروانسرای مادرشاه است و این تصاویر به آن تعلق دارد، به همین دلیل نیز نام نمایشگاه "دولتخانه صفوی" انتخاب شده است.

گفتنی است، بخش نخست نمایشگاه عکس های تاریخی "دولتخانه صفوی" از پنج شنبه ۲۱ دی ماه در نگارخانه صفوی برپا شده است و بخش دوم نیز روز پنج شنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۷ افتتاح می شود. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارشنبه ۴ بهمن ماه، صبح ها ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها ساعت ۱۷ تا ۲۳ به نگارخانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، جنب کوچه شماره ۳۱ مراجعه کنند.

کد خبر 334679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.