کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان/۶۰ کیلو تریاک در اردستان کشف شد

کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت و همچنین شناسایی و دستگیری دو سوداگر مرگ در اردستان با ۶۰ کیلوگرم تریاک از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی اتنظامی استان اصفهان،  سرهنگ حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله اسباب بازی خارجی به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

وی گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست وبازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۶۵۰ کارتن انواع اسباب بازی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

سرهنگ باباکلانی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه اظهار کرد:  ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان دو میلیارد ریال اعلام شده است.

پراید سرقتی دست سارقان منزل را رو کرد

سرهنگ سرهنگ یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری دوسارق منزل و کشف ۹ فقره سرقت منزل توسط ماموران انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد .

وی گفت : ماموران گشت انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در منطقه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را استعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه خودرو مسروقه بود افزود: در تعقیب نامحسوس از خودرو مشخص شد راننده و سرنشین قصد ورود به یک منزل و سرقت را دارند که وارد عمل شدند و هر دو سارق را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : افراد دستگیر شده در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت از ۹ منزل در شهر اصفهان اعتراف کردند.

کشف ۷۷ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان

سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان از کشف تعداد ۵۲ دستگاه خودروی مسروقه و ۲۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در آذرماه امسال خبر داد.

وی گفت: سرقت خودرو و موتور سیکلت را می توان عامل بسیاری دیگر از جرائم نام برد زیرا مجرمان با سرقت وسایل نقلیه اقدام به ارتکاب جرائم دیگری نظیر سرقت منزل،سرقت اماکن، مغازه و کیف قاپی و... می کنند ، به همین منظور مقابله با سرقت این گونه اموال تاثیر مستقیمی در کاهش جرائم خواهد داشت و پلیس آگاهی استان در برنامه های تدوین شده بر برخورد با این نوع سرقت ها تمرکز کرده است.

وی افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده و طرح های اجرای قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان تعداد ۵۲ دستگاه خودروی سواری و ۲۵ دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف و به مالباختگان تحویل و تعداد ۲۶ نفر از سارقان وسایل نقلیه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارق حرفه ای کابل وتجهیزات مخابراتی در خمینی شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق حرفه‌ای کابل وتجهیزات مخابراتی و کشف ۲۰ میلیون ریال کابل و تجهیزات مخابراتی سرقتی خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت کابل وتجهیزات مخابراتی در شهرستان خمینی شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی سرانجام موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری این سارق حرفه ای طی عملیاتی غافلگیرانه ادامه داد: متهم در بازجوئی های بعمل آمده به ۶ مورد سرقت کابل وتجهیزات مخابراتی به ارزش ۲۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سرهنگ جعفری نژاد ادامه داد:متهم به همراه پرونده متشکله جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد .

کشف ۶۰کیلوگرم تریاک در اردستان

سرهنگ رحمت الله مهرانفر، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری دوسوداگر مرگ توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان مطلع شدند دو سوداگر مرگ در حال انتقال یک محموله از شرق کشور به استان اصفهان می باشند که وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری سمند متعلق به سوداگران مرگ شناسایی و متوقف شد که در بازرسی دقیق از خودرو تعداد ۶۰ کیلو گرم تریاک از صندوق عقب خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 334677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.