لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس در حال بازنگری است

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص تصویب لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه اصلاحاتی دارد که در حال بازنگری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ جمشید محبت‌خانی عصر یکشنبه در نشست صمیمانه با محیط بانان حفاظت محیط زیست استان با گرامیداشت یاد 120 شهید محیط بان با بیان اینکه سازمان محیط زیست تنها سازمانی است که در سال آینده افزایش بودجه خواهد داشت، اظهار کرد: در این راستا سعی داریم نسبت به حل مشکل محیط بانان برنامه ریزی جدی‌تری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 50 درصد از کارکنان محیط زیست، محیط بانان هستند، اضافه کرد: از این رو 50 درصد بودجه نیز باید برای محیط بانان هزینه شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور به روز رسانی تجهیزات محیط بانان را از برنامه‌های در دستور کار سازمان محیط زیست اعلام کرد و افزود: از هفته آینده جلیقه‌های ضد گلوله در اختیار محیط بانان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین از سال آینده خودروها و موتور سیکلت‌های جدید و مستحکم جایگزین موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده و از رده خارج خواهد شد.

سرهنگ محبت خانی با تاکید بر اینکه سازمان حفاظت محیط زیست امانتدار نسل‌های آینده است، گفت: باید بهترین‌ها برای محیط بانان در نظر گرفته شود و به شرایط سختی کار آنها در مباحث شیفت کاری طولانی  توجه شود .

محبت خانی در خصوص تصویب لایحه حمایت از محیط بانان در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: این لایحه اصلاحاتی دارد که در حال بازنگری است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تعداد محیط بانان اضافه کرد: برای این امر ارایه خدمات بهتر به محیط بانان در دستور کار قرار گرفته است، همچنین تاکنون در این راستا بیش از ۵۰ مورد مشکلات محیط بانان شناسایی شده  که برای حل آنها در حال برنامه‌ریزی هستیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با تاکید بر اینمه مطالبات محیط بانان از مسئولان باید افزایش یابد، اضافه کرد: مطالبه‌گری محیط بانان به کار سرعت می‌دهد و در این راه نیز ما از هیچ تلاش و کوششی در راه خدمت رسانی به محیطبانان دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 334674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.