حمایت اتاق‌های بازرگانی از صنایع بزرگ و کوچک کشور

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران گفت: کمیسیون های اتاق های بازرگانی سراسر کشور از همه ظرفیت های خود برای حمایت از صنایع بزرگ و کوچک استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایمنا روابط عمومی فولاد مبارکه، ابوالفضل روغنی پس از بازدید از خطوط تولید فولادمبارکه، افزود: کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران در آینده با کمیسیون های اتاق های بازرگانی سراسر کشور، مشارکت و ارتباط دائمی برقرار خواهند کرد. 

وی گفت: واحدهای ملی، بزرگ و حتی صنایع کوچک در آینده مورد توجه و حمایت بیشتر این کمیسیون قرار خواهند گرفت و از ظرفیت های موجود در اتاق بازرگانی برای رفع مشکلات این صنایع استفاده می شود.

روغنی با بیان اینکه شرکت فولادمبارکه یک واحد توانمند و ملی است که سهم قابل توجهی در تولید ناخالص ملی و صنعت کشور دارد، افزود: این شرکت می تواند در کنار تأمین بازار داخل، بخشی از محصولات خود را نیز به بازارهای اروپایی صادر کند.

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران یکی دیگر از ویژگی های بارز فولادمبارکه را عمل به مسئولیت های اجتماعی خود معرفی کرد و گفت: این ویژگی فولادمبارکه را در سطح جهانی مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه کیفیت قابل رقابت محصولات فولادمبارکه و کامل بودن زنجیرۀ تولید به قیمت تمام شده رقابتی محصولات و حاشیه سود مناسب برای سهامداران و ذینفعان شرکت منجر می شود، افزود: فولاد مبارکه بازارهای داخلی را برای عرضه محصولات خود در اولویت قرار داده است و این مورد هم از ویژگی های بارز این مجموعه توانمند صنعتی محسوب می شود.

روغنی با تأکید بر اینکه امروزه مصرف فولاد نشانه توسعه یافتگی کشورهاست افزود: فولادمبارکه در اهداف ارزشمند خود تولید 25میلیون تن فولاد را در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه صنعت فولاد یک صنعت مادر است که نقش مهمی در رشد و توسعۀ کشور ایفا می کند گفت: مصرف سرانۀ فولاد در کشور ما حدود 200 کیلوگرم است که با حمایت از فولادمبارکه و سایر صنایع مشابه حرکت در مسیر صنعتی شدن را تسریع کنیم.

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: با گذشت 25 سال از فرایند تولید در فولادمبارکه به جرات می توان گفت این شرکت به یک کلان شهر بزرگ صنعتی و سند افتخار ملی مبدل شده است.

روغنی افزود: باید دست در دست یکدیگر فولادمبارکه را به رشد و تعالی بیشتر برسانیم که درنهایت به توسعه ملی منجر می شود.

وی با تأکید بر اینکه فولادمبارکه با دستیابی به دانش روز تولید انواع ورق های فولادی و کامل کردن زنجیره تولید در خود و همچنین تولید محصولات کیفی مزیت های زیادی را در صنعت فولاد کشور ایجاد کرده است، اظهار امیدواری کرد: این شرکت همچنان با مدیریت خوب و تلاش کارکنان خلاق خود به موفقیت های بیشتری دست یابد.

کد خبر 334637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.