ذوب‌آهن حال سپاهان را بد کرد و جای استقلال را گرفت + جدول

در روزی که پرسپولیس اختلاف امتیازی خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش دورقمی کرد، ذوب‌آهن به لطف بسنده کردن همه رقبایش به تساوی، رده چهارم را از استقلال گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نتایج هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به کام تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن رقم خورد.

صدرنشین جدول در حالی که به نظر می‌رسید در خانه قعرنشین لیگ به تقسیم امتیازات بازی قناعت کرده است، با گلی که در آخرین دقیقه دیدار به ثمر رساند هر سه امتیاز مسابقه را به حساب خود واریز کرد. این پیروزی دراماتیک به خودی خود برای شیرین کردن کام قرمزها کافی بود، اما دنیا وقتی بیشتر به کام آنها شد که تیم رده‌ سومی جدول هم مثل تیم دوم بازی برده در خانه حریف را با تساوی عوض کرد.

با توقف فولاد و پارس جنوبی، پرسپولیس در صدر جدول بیش از پیش دست‌نیافتنی شد زیرا اختلاف امتیازی خود با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش را دورقمی کرد و به ۱۱ امتیاز رساند.

در هفته‌ای که تیم‌های دوم تا ششم جدول هماهنگ با یکدیگر به تقسیم امتیازات در دیدارهای خود تن دادند، ذوب‌آهن با پیروزی در شهرآورد اصفهان نه تنها این رقابت حیثیتی را از همشهری‌اش برد که سه پله در جدول صعود کرد و جای استقلال را در رتبه چهارم گرفت.

با توجه به پیروزی دو تیم ته‌جدولی نفت تهران و استقلال خوزستان در هفته نوزدهم، سپاهان به واسطه باخت در شهرآورد اصفهان وضعیت خطرناکی پیدا کرد زیرا فاصله نسبتاً مطمئنش با تیم‌های پایین جدول تا حدودی نامطمئن شد.

کد خبر 334484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.