رکورد و طلسم در آزادی با هم شکست

در روزی که ذوب‌آهن سپاهان را در ورزشگاه نقش‌جهان برد، در استادیوم آزادی هم رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران و هم طلسم گل نخوردن طولانی‌مدت استقلال شکسته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری پنج مسابقه در پنج شهر مختلف کشور پیگیری شد. در نخستین دیدار گسترش فولاد بازی باخته به فولاد را در خانه به تساوی کشاند.

پرسپولیس با گلی که آقای گل فعلی لیگ برتر در آخرین دقیقه از بازی وارد دروازه سیاه‌جامگان کرد، میزبانش را شکست داد تا با توجه به توقف فولاد جایگاهش را در صدر جدول بیش از پیش مستحکم کرده باشد.

در مهم‌ترین بازی هفته نوزدهم، ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان سپاهان را شکست داد تا سبزپوشان اصفهانی پس از باخت در دو شهرآورد پیاپی، ضمن پایان دادن به نوار ناکامی‌های خود برابر طلایی‌پوشان همشهری، سومین پیروزی پیاپی‌شان در لیگ برتر را جشن بگیرند.

استقلال و سایپا در ورزشگاه آزادی به تساوی یک بر یک با یکدیگر رضایت دادند. در جریان این شهرآورد کوچک هم رکورد بسته نگه داشتن دروازه در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران توسط سیدحسین حسینی شکسته شد و البته قفل دروازه استقلال توسط محصول آکادمی سپاهان، رضا اسدی.

در آخرین دیدار امروز، پارس جنوبی در حالی که در آستانه پیروزی برابر نفت قرار گرفته بود در واپسین دقایق دروازه خود را باز شده دید تا این تیم هم مثل فولاد از حفظ فاصله امتیازی خود با صدر جدول باز بماند.

نتایج دیدارهای روز دوم از هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

گسترش فولاد تبریز یک - فولاد خوزستان یک

گل‌ها: پیمان بابایی (۵۷) برای گسترش فولاد؛ حسن بیت سعید (۲۲) برای فولاد

سیاه‌جامگان مشهد صفر - پرسپولیس تهران یک

گل: علی علیپور (۹۰)

سپاهان اصفهان یک - ذوب‌آهن اصفهان ۲

گل‌ها: ساسان انصاری (۳+۹۰- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان؛ میلاد فخرالدینی (۱۱) و مرتضی تبریزی (۸۸) برای ذوب‌آهن

استقلال تهران یک - سایپا تهران یک

گل‌ها: داریوش شجاعیان (۲۳) برای استقلال؛ رضا اسدی (۸۵) برای سایپا

صنعت نفت آبادان یک - پارس جنوبی جم یک

گل‌ها: آگوستو سزار (۸۷) برای نفت؛ روح‌الله سیف‌الهی (۱۵) برای پارس جنوی

کد خبر 334481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.