ارسال ۱۴۳ مقاله به کنفرانس ملی بازی‌های رایانه‌ای

داوری مقالات سومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، در این دوره از کنفرانس ۱۴۳ مقاله در حوزه‌های مختف مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای به دبیرخانه‌ کنفرانس ارسال شد که مقالات مرتبط با روانشناسی با ۲۸ درصد و ۱۷ درصد مقالات در حوزه کامپیوتر  بیشترین سهم را داشتند. مقالاتی در رشته هایی همچون هنر، حقوق، مدیریت و ادبیات نیز ارسال شده است.

از نکات قابل توجه این دوره از کنفرانس، افزایش قابل ملاحظه‌ تعداد مقالات بین‌رشته‌ای (۳۱ درصد کل مقالات) بود که نشان می‌دهد پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در جهت تحلیل و توسعه‌ بازی‌های رایانه‌ای در حال قوت گرفتن است.

از روز ۱۷ دی روند داوری مقالات آغاز شده است و تلاش دبیرخانه‌ کنفرانس بر آن است که در هفته‌ اول بهمن‌ماه نتایج نهایی اعلام شود. در این دوره تعداد بی‌سابقه‌ ۱۵۱ داور تخصصی که همگی ار متخصصین و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها هستند با دبیرخانه کنفرانس همکاری می کنند و داوران جدیدی از حوزه‌های تربیت بدنی، دانش‌پژوهی و زبان‌شناسی نیز به جمع بزرگترین کمیته‌ داوری پژوهشی کشور در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای پیوسته‌اند.

سومین کنفرانس ملّی و اولین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» روز ۲۵ بهمن در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. 

کد خبر 334438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.