تشکیل کارگروه تصویب طرح راه‌ها در استان اصفهان

در هشتمین کارگروه تصویب طرح راه‌های استان اصفهان که با هدف بررسی طرح‌های پیشنهادی شهرهای خمینی شهر و کاشان برگزار و طرح‌های پیشنهادی با هدف رفع مشکلات موجود در راه‌ها، تسهیل در ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، هشتمین کارگروه تصویب طرح راه‌های استان با هدف بررسی طرح‌های پیشنهادی شهرهای خمینی شهر و کاشان به ریاست حمیدرضا امیرخانی مدیر ساخت وتوسعه راه‌های اداره کل راه وشهرسازی استان و با حضور نمایندگان فرمانداری و شهرداری این دو شهرستان برگزار شد.

امیرخانی در این خصوص، گفت: طرح پیشنهادی میادین و تقاطع غیر همسطح مسیر چشمه لادر در شهرستان خمینی شهر و طرح کمربندی شهر کاشان و طرح سه راهی استرک در شهرستان کاشان در مسیر بزرگراه به مشهد اردهال با هدف رفع مشکلات موجود، تسهیل در ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: محورهای مورد بررسی به دلیل عبور بارترافیکی سنگین و حجم بالای تردد از جمله نقاطی هستند که احداث میدان و تقاطع غیر همسطح در آن‌ها به منظور جلوگیری از تصادفات بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 334429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.