افزایش ۱۰۰ درصدی ارزش سهام فولاد مبارکه از تیر ماه

مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه گفت: سهام شرکت فولاد مبارکه از زمان برگزاری مجمع عمومی در تیرماه سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، بهرام سبحانی در جلسه کمیته مدیریت این شرکت، افزود: روند مثبت و افزایش ارزش سهام سهامداران حقیقی و حقوقی فولاد مبارکه نشان دهنده عملکرد مثبت کارکنان شرکت است.

وی با بیان اینکه ادامه روند موفقیت در شرکت و همه بنگاه های اقتصادی به سلامت، شادابی و ارتقای ایمنی کارکنان مجموعه بستگی دارد؛ گفت: کارکنان شرکت و پیمانکاران از سرمایه‌های با ارزش شرکت محسوب می شوند.

سبحانی با اشاره به اهمیت مدیریت حمل ونقل مواد اولیه، گفت: می توان با تشکیل یک کارگروه کارآمد از سوی واحد خرید شرکت، حمل مواد اولیه از معادن تا شرکت فولاد مبارکه را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی کرد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه در فولاد مبارکه، اظهار کرد: توسعه ها باید با هماهنگی کامل بهره بردار ناحیه صورت گیرد تا بدون بروز مانع و خلل در تولید، تحقق اهداف بهره بردار را نیز به دنبال داشته باشد.
مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر مدیریت زمان در تحویل محصول به مشتریان، گفت: تحویل به موقع سفارش به مشتری نقشی ارزنده در جلب رضایت مشتریان دارد.

وی با بیان اینکه باید تمامی برنامه ها در این زمینه به بهترین شکل ممکن اجرا شود افزود: مدیریت زمان نه تنها برای فولاد مبارکه، بلکه برای مشتریان نیز می تواند ارزش افزودۀ بیشتری را به همراه داشته باشد.

کد خبر 334423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.