"یک داستان، یک شعر" در ایستگاه یازدهم

نشست "یک داستان، یک شعر" با خوانش شعری از فدریکو گارسیا لورکا و داستانی از هرمز شهدادی، ۲۱ دی ماه در کافه کتاب مرکزی برگزار می‌شود.

مدیر کافه کتاب مرکزی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "ماریو بارگاس یوسا" معتقد است که ادبیات با تلاش یک فرد واحد پدید نمی آید و ادبیات زمانی هستی می‌یابد که دیگران آن را همچون بخشی از زندگی اجتماعی پذیرا می شوند و آن‌گاه ادبیات به یمن خواندن، تبدیل به تجربه‌ای مشترک می شود. برنامۀ "یک داستان، یک شعر" که هم اکنون به ایستگاه یازدهم خود رسیده است با هدف معرفی و خواندن داستان‌ و شعر خوب به مخاطبان برپا می‌شود و شعار این برنامه "جای خالی یک لذت ادبی" است.

مهرداد سجاد با اشاره به موضوع نشست این هفتۀ کافه کتاب مرکزی گفت: در یازدهمین نشست این برنامه، شعر "یک نغمۀ خوابگرد" سرودۀ فدریکو گارسیا لورکا از کتاب "همچون کوچه‌ای بی انتها" که گزیده‌ای از اشعار شاعران بزرگ جهان است به همراه داستان "یک قصۀ قدیمی" نوشتۀ هرمز شهدادی از کتابی به همین نام خوانش می‌شود.

وی افزود: کامران شکوری و دخشید قدرتی‌پور در این نشست به عنوان میزبان حضور دارند و بعد از خوانش این دو اثر با حاضران دربارۀ آن به گفتگو می‌نشینند. علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند _پنجشنبه_  ۲۱ دی ماه رأس ساعت ۱۸ به کافه کتاب مرکزی واقع در ابتدای خیابان سید علیخان مراجعه کنند.

کد خبر 334367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.