به تعدادی تماشاگر پرشور اصفهانی نیازمندیم

شهرآورد فوتبال اصفهان در حالی باید در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود که انتظار می‌رود هواداران اصفهانی استقبال خوبی از این بازی به عمل بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بدترین تصوری که می‌توان از بازی روز جمعه سپاهان و ذوب‌آهن در جریان شهرآورد فوتبال اصفهان در ذهن پروراند مربوط به سکوهای خالی استادیوم نقش‌جهان است که می‌تواند همه شیرینی‌های این بازی بزرگ را تلخ کند. نام‌هایی همچون اصفهان، سپاهان، ذوب‌آهن و نقش‌جهان ریشه در تاریخ و فرهنگ این استان دارند و انتظار می‌رود که حتی در بدترین شرایط هم ظرفیت ۳۵ هزار نفره استادیوم نقش‌جهان برای تماشای یک مسابقاه کاملا درون خانوادگی، اما خیلی حساس تکمیل شود.

 سپاهان در این سه هفته گذشته در بهترین فرم خودش قرار گرفته و تقریباً باید گفت که هوادارانش بعد از یک نیم‌فصل ناامیدکننده بیش از هر زمان دیگری به موفقیت تیمشان امیدوارند. از طرف دیگر ذوب‌آهن هم چهار هفته است که شکستی را تجربه نکرده و از ۱۲ امتیاز ممکن ۱۰ امتیاز به حسابش واریز کرده و هواداران این تیم هم هیچ بهانه‌ای برای نیامدن به استادیوم ندارند. دوری مسیر هم که با انتقال بازی‌های فولادشهر به استادیوم نقش‌جهان تقریباً حل شده و همه چیز در عصر روز جمعه برای حضور گسترده هواداران فوتبال اصفهان در استادیوم نقش‌جهان فراهم است. استادیوم خانگی سپاهان و در ادامه ذوب‌آهن ۱۴ ماه قبل به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید ولی از آن زمان تا به امروز فقط در چند مسابقه معدود مثل بازی سپاهان در مقابل نفت تهران در نیمه نهایی جام حذفی و مسابقات سپاهان در برابر استقلال و پرسپولیس ظرفیت کامل طبقه پایین تکمیل شده، اما در بقیه مسابقات سپاهان در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۱۰ هزار تماشاگر زحمت حضور در نقش جهان را به خودشان داده‌اند. نگاهی به بازی برگشت دو تیم اصفهانی در جریان دور برگشت فصل قبل و حضور هفت هزار نفره هواداران دو تیم آن هم در اولین شهرآورد رسمی نقش جهان بعد از ۱۰ سال این نگرانی را ایجاد کرده تا مبادا در بازی این هفته سکوهای خالی ورزشگاه نقش‌جهان هم بر روی روند بازی و هم بر روی کیفیت تصاویر تلویزیونی تأثیرگذار باشد.

یک استادیوم پرتماشاگر فارغ از اینکه هرکدام از تماشاگرانش طرفدار سپاهان و یا ذوب‌آهن هستند بهترین حالت برای مهم‌ترین بازی همشهری‌ها درلیگ برتر فوتبال ایران بعد از رقابت سرخابی‌هاست که می‌تواند نشان دهد فوتبال اصفهان همچنان هم می‌تواند به قدرت تماشاگرانش بنازد. شهرآورد فوتبال اصفهان آن هم در روزهایی که هم سپاهان و هم ذوب‌آهن روی دور برد و موفقیت هستند، فقط و فقط با یک دیگ جوشان تماشاگر جذاب خواهد شد و ای کاش که هواداران فوتبال در سراسر استان اصفهان برای نشان دادن قدرت فوتبال اصفهان در مقایسه با پرسپولیس و استقلال این‌بار نشستن در خانه و تماشای بازی از تلویزیون را به دیذن بازی به صورت زنده در استادیوم ترجیح ندهند. و البته یک توصیه هم به هر دوباشگاه که لطفاً در این بازی از حداکثر توان عملیاتی خودتان برای رفاه بیشتر تماشاگران و انتقالشان به ورزشگاه نقش‌جهان استفاده کنید.

کد خبر 334294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.