اصفهان، میزبان سمینار "مهارت‌های زندگی قرآنی"

سمینار "مهارت‌های زندگی قرآنی" در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در این شهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: این سمینار در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می شود و تا آن زمان باید تمامی توان خود را در جهت هرچه بهتر برگزار کردن این برنامه اختصاص دهیم.

داریوش اسماعیلی افزود: همچنین برنامه ای با عنوان "طریق جاوید" که هر سال در فصل بهار برگزار می شد، امسال همزمان با ایام دهه فجر در جهاد دانشگاهی سراسر کشور برگزار می شود، دلیل این تغییر نیز در ابتدا فرا رسیدن چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و در مرتبه دوم حوادث و اتفاقاتی است که در هفته های اخیر در کشور رخ داده است و باید در این زمان بر اهمیت، اصالت و صحت این انقلاب بزرگ و مردمی تاکید شده و بر عوامل تهدیدکننده آن پاسخی شایسته ارایه کرد.

وی با تاکید بر اینکه اردوی "طریق جاوید" بر مبنای اندیشه و تفکر قرآنی امام خمینی(ره) شکل یافته و سایر جنبه های سیره ایشان را بر مبنای اندیشه قرآنی قرار داده است، گفت: اردوی طریق جاوید امسال با تاکید بر وجوه قرآنی اندیشه امام خمینی(ره)، سایر ابعادی را که هر سال در این برنامه مد نظر قرار می داد تحت سیطره اندیشه قرآنی حضرت امام قرار داده و از دانشجویان ارادتمند به اندیشه امام خمینی(ره) می خواهد تا از طریق برقراری ارتباط با معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه های خود، در این اردو شرکت کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان از همکاری مراکز و نهادهای دانشگاهی و فرهنگی در برگزاری این برنامه خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دارالقرآن کریم اصفهان، مرکز امام و انقلاب اسلامی، جهاد دانشگاهی تهران و کانون های قرآن و عترت در دانشگاه ها در برگزاری این برنامه مشارکت داشته اند.

وی همچنین از برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور اساتید برجسته این حوزه در مراسم افتتاحیه و یا اختتامیه این برنامه خبر داد و عنوان کرد: تلاش شده در این جلسات فضای پرشوری برای تعامل و تبادلات فکری میان دانشجویان ایجاد شود.

کد خبر 334221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.