توضیحات همایون شجریان درباره بیماری پدر

همایون شجریان توضیحاتی را در خصوص بیماری محمدرضا شجریان بیان کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از یورونیوز، همایون شجریان در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد همچون قبل یک بار دیگر در کنار پدر به نواختن ساز و اجرای آواز بپردازد، گفت: اگر شرایط پدر به نحوی باشد که بخواهند به صحنه بازگردند، من پای ایشان را می بوسم و خاک جلوی پای ایشان را تمیز می کنم، در کنار ایشان بودن همیشه افتخاری برای من بوده است.

او درباره وضعیت جسمی و میزان پیشرفت بیماری محمدرضا شجریان گفت: وضعیت پدر نسبت به سال گذشته که ناچار به انجام اشعه درمانی و رادیوتراپی شدند و باعث شد که ضمن کنترل بیماری تا حدی بافت‌های سالم سر هم آسیب ببیند، بهتر شده است، اما وضعیت فعلی ایشان به گونه‌ای است که دو راه را در مقابل ما قرار داده است، یا اینکه با فیزیوتراپی به سمت بهتر شدن و بهبود بروند و یا اینکه خدای ناکرده بیماری پیشرفت کند و ایشان را به سمت بدتر شدن ببرد.

همایون شجریان ادامه داد: اکنون حدود شش، هفت ماه است که وضعیت ایشان نه بهبود یافته و نه بدتر شده است. ممکن است بیماری در بدن ایشان فعالیتش را شروع کند و این برای ما نگران کننده است. آن بخشی از بیماری که قرار بود با فیزیوتراپی بهبود یابد، اکنون هفت، هشت ماه است که در وضعیتی ثابت مانده و قدری ما را ناامید کرده است، اما ایشان هنوز هم مثل همیشه هوشیاری عجیب و غریب خودشان را دارند و ما آرزو می کنیم که وضعیت جسمی شان بهبود یابد.

کد خبر 334163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
    1 1
    از خداوند منان واقعا میخواهم که سلامت استاد محمدرضا شجریان برگردد و ایشان را با سلامت و بهبود کامل بار دگر بر روی صحنه ببینیم