اولویت بودجه سال آینده، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: در تدوین بودجه سال ۹۷ بسترسازی برای مشارکت بخش‌خصوصی و جذب سرمایه گذاران در امور شهر تاکید شده که شهرداری باید زمینه این مهم را فراهم کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ بهروز ارباب شیرانی با اشاره به اولویت‌های بودجه سال آینده اظهارکرد: اولویت در فرآیند تدوین بودجه سال آینده با توجه به محدودیت‌های درآمدی، تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام در راستای برنامه‌های زیست محیطی، گردشگری، خدماتی و حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه در تمام بودجه مناطق، سازمان‌ها و معاونت ها رضایتمندی شهروندان در راس امور قرار گرفته است، افزود: هنوز بودجه سال آینده تدوین نهایی نشده است، اما طبق نظر اعضای شورای شهر بودجه سال آینده نسبت به بودجه امسال افزایش می‌یابد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: بیش از ۲۰ پروژه شاخص در سال آینده از جمله تکمیل قطار شهری، مرکز همایش‌ها، خطوط بی.آر.تی، رینگ حفاظتی شهر، طرح‌های مدیریت پساب و پسماند و احیاء بدنه سازی شرق چهارباغ اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در تدوین بودجه سال ۹۷ بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران در امور شهر تاکید شده که شهرداری باید زمینه این مهم را فراهم کند.

ارباب شیرانی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در بودجه سال ۹۷ خاطرنشان‌کرد: بودجه سال آینده طبق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، اولویت های راهبردی شهر اصفهان، افزایش دقت برآوردها برای تصمیم گیری درست و تخصیص منابع به پروژه های دارای طرح مصوب تدوین می‌شود.

کد خبر 334147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.