آرزوی قاسم برآورده می‌شود؟

حضور پُرشمار و پُرشور هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان صرفنظر از هر نتیجه‌ای که روز جمعه رقم بخورد شصت و دومین شهرآورد فوتبال اصفهان را به جشن بازگشت باشکوهی برای کاپیتان ذوب‌آهن بدل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم حدادی‌فر در حالی پس از نزدیک به ۱۵۰ روز دوری از مستطیل سبز در نخستین هفته از دور برگشت لیگ هفدهم بازگشتی زودهنگام به میادین را در ورزشگاه نقش جهان جشن گرفت که چند ماه پیش از آن، در پی پارگی دوباره رباط صلیبی‌اش بسیاری حتی پایان فوتبال او را پیش‌بینی کرده بودند.

در روز بازگشت قاسم حدادی‌فر به مستطیل سبز در ورزشگاه نقش جهان پرنده هم پَر نمی‌زد! این استادیوم که به خاطر وسعت چندین‌ برابری‌اش هنگام میزبانی از دیدارهای ذوب‌آهن حتی سوت و کورتر از ورزشگاهِ به طور معمول خلوت فولادشهر به نظر می‌رسد، در شرایطی در چارچوب دیدار خانگی با سیاه‌جامگان به محل برگزاری جشن بازگشت یکی از ستاره‌های دهه اخیر فوتبال ایران بدل شد که در یک روز تعطیل تنها از ۱۰۰ تماشاگر میزبانی می‌کرد.

در دومین میزبانی ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم هم شرایط خیلی بهتر از بازی نخست نبود و مسابقه با پیکان با حضور تنها ۲۰۰ تماشاگر در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد. پس از بازگشت کاپیتان مصدوم ذوب‌آهن به میادین تنها دیدار بیرون از خانه تیم اصفهانی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار شد، اما استادیوم کوچک بنیان دیزل تبریز هم در سوت و کور بودن دست کمی از ورزشگاه نقش‌جهان هنگام میزبانی از ذوب‌آهن نداشت.

این شرایط غم‌انگیز حدادی‌فر را بر آن داشت تا در پایان این دیدار منجر به برد در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان از هواداران اصفهانی دعوت کند تا دست‌کم برای دیدار هفته بعد برابر سپاهان به ورزشگاه بیایند و رویارویی دو تیم همشهری را از نزدیک به تماشا بنشینند.

کاپیتان ذوب‌آهن که به خاطر بازی در ورزشگاه‌های تقریباً خالی از تماشاگر، بازگشت نسبتاً غریبانه‌ای به میادین داشته امیدوار است تا به بهانه شهرآورد اصفهان هم که شده ورزشگاه نقش‌جهان مملو از تماشاگر شود. اگرچه کمی بعید است که آرزوی قاسم درباره تکمیل تمامی صندلی‌های در دسترس ورزشگاه نقش‌جهان رنگ واقعیت به خود بگیرد، اما ستاره ذوب‌آهن می‌تواند خوش‌بین باشد که دیدار با سپاهان در فضایی پُرشور برگزار شود.

هرچه نباشد برای تماشای آخرین دیدار خانگی سپاهان در لیگ برتر نزدیک به ۸۰۰۰ نفر به ورزشگاه آمدند. حضور این تعداد تماشاگر هرچند برای یک تیم پُرطرفدار خیلی چشمگیر نیست، اما به دو دلیل فراتر از انتظار بود. نخست آنکه، از دید هواداران اصفهانی بازی با پدیده یک مسابقه به نسبت معمولی به حساب می‌آمد و دوم اینکه زمانی برگزار می‌شد که تیم اصفهانی از دوران اوج به دور بود.

تنها عاملی که باعث می‌شد تا دیدار با پدیده در دید هواداران سپاهان کمی ویژه جلوه کند یادآوری این موضوع به آنها بود که سنگین‌ترین شکست تیم اصفهانی در تاریخ مسابقات لیگ برتر در بازی رفت برابر این حریف مشهدی رقم خورد. به عبارت دیگر، موعد دیدار با پدیده به مثابه روز انتقام بزرگ سپاهان بود. البته به غیر از آن، شرایط نزدیک دو تیم در جدول هم رویارویی آنها را بدل به دوئلی شش امتیازی کرده بود. در آن روز، هواداران سپاهان از حضور در ورزشگاه نقش‌جهان ضرر نکردند زیرا از چهار گل طلایی‌پوشان به حریف و پیروزی قاطع تیم محبوبشان لذت بردند.

پس انتظار چندان بیجایی نیست اگر از هواداران سپاهان این توقع وجود داشته باشد تا در روزی که این تیم رسماً میزبان همشهری‌اش به حساب می‌آید با حضور پُرشمار در ورزشگاه نقش‌جهان جوی پُرشور را بر شصت و دومین شهرآورد نصف جهان حاکم کنند و ضمن حمایت از تیم خودی آرزوی کاپیتان تیم رقیب را به واقعیت نزدیک کنند.

کد خبر 334066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.