ملت ایران بر توانمندی داخلی کشور تکیه کنند

سمیرم_ امام جمعه سمیرم گفت: ملتی که به دنبال عزت و شرف است باید بر توانمندی داخلی کشور تکیه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته شهرستان گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی اخیر خود علیه اغتشاشگران درس خوبی به دشمن دادند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور افزود: مردم صبر پیشه کنند تا مسئولان با تدبیر مشکلات را رفع کنند.

وی همچنین با اشاره به ۱۹ دی ماه سال ۵۶ گفت: مردم با انقلاب خود به جهانیان فهماندند که دشمنان اسلام در ایران جایگاهی ندارند.

امام جمعه سمیرم همچنین با اشاره به حوادث هفته گذشته که در برخی از استان ها رخ داد، گفت: این اعتراضات مردمی به مشکلاتی از جمله گرانی، تبعیض حقوقی و ... بوده که با ورود فرصت طلبان و اغتشاشگران در بین مردم و ایجاد آشوب موجب شد اینگونه حوادث رقم بخورد و مردم با بصیرت ایران باحمایت خود از انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

وی همچنین با اشاره به اجتماع روز گذشته مردم شهرستان در دفاع از آرمان‌های انقلاب گفت: مردم از فتنه ۸۸ درس مهمی گرفتند و همان گونه که در ۹ دی ماه آن سال طومار اغتشاشگران را بستند امسال اجازه طولانی شدن این موضوع را نداده و زودتر پا به میدان گذاشته و از انقلاب و رهبری دفاع کردند.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران گفت: مردم تحت تاثیر نفوذی ها قرار نگیرند و بدانند آمریکا همیشه دشمن ما بوده و هست.

کد خبر 333881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.