راهپیمایی مردم اصفهان، تجلی وحدت و همدلی بود/ قدردانی از حضور منظم ملت در راهپیمایی امروز

شهردار اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در محکومیت آشوبهای اخیر گفت: امروز همه آحاد مردم به منظور اعلام وحدت، یکپارچگی و انسجام در مقابل هر گونه برخورد غیر قانونی حضور پیدا کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردمی در محکومیت آشوبهای اخیر و تشییع پیکر شهید سجاد شاهسنایی اظهار کرد: همانطور که می دانید جمهوری اسلامی ایران حق تجمع، راهپیمایی و گردهمایی را به مردم داده است، اما برای استفاده از این حق قانونی مکانیسم های خاص آن نیز مشخص شده که بر اساس آن باید هر تجمع و راهپیمایی مراحل قانونی خود را سپری و به منزله بیان یک خواسته مردمی باشد.

وی با بیان اینکه قوانین کشور، اخلال در نظم عمومی را به هر بهانهای محکوم میکند، گفت: اتفاقاتی که در چند روز گذشته رخ داد، مبنای قانونی نداشت و همراه با آشوب و اختشاش و اخلال در نظم عمومی بود.
نوروزی افزود: مردم همیشه در صحنه و فهیم ایران هر امری که نظم عمومی را به هم بزند و اخلال در جامعه ایجاد کند با حضور به موقع و وحدت آفرین خود آن را محکوم می کنند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در محکومیت آشوبهای اخیر گفت: امروز همه آحاد مردم به منظور اعلام وحدت، یکپارچگی و انسجام در مقابل هر گونه برخورد غیر قانونی حضور پیدا کردند.

شهردار اصفهان از تمام مردم که با وحدت کلمه خود در راستای استقرار نظم در جامعه حضور پیدا کردند، تشکر کرد و اظهارامیدواری کرد: مردم خواسته ها و توقعات خود را از طریق قانونی اعلام کنند.

کد خبر 333834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.