دعوت حزب ندای ایرانیان برای حضور در راهپیمایی وحدت اصفهان

در پی تجمعات اعتراضی روزهای اخیر در اصفهان و برخی از شهرهای دیگر، «حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان» در راستای پیام دعوت استاندار دولت تدبیر و امید از مردم آگاه اصفهان دعوت کرد تا در راهپیمایی وحدت روز پنج‌شنبه ٩٦/١٠/١٤ شرکت نمایند.

به گزارش ایمنا و به نقل از حزب ندای ایرانیان، در بخشی از پیام دعوت این حزب اصلاح طلب آمده است: حوادث این روزهای جامعه ما زنگ خطری برای کاهش اعتماد سیاسی شهروندان جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخی از مسئولین است و تحقق سیاست های توسعه محور را غیرقابل پیگیری می نماید؛ اگرچه آلام توده های مردم غیرقابل انکار است و نگاه امنیتی به این مشکلات مسیر عقلانی و مدنی را به انحراف خواهد کشید.

به همین جهت در آستانه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و شروع دهه پنجم انقلاب به منظور حل بحران های پیش رو انتظار می رود مطالبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی  شهروندان توسط مسئولین مورد توجه قرار گیرد.

ضمن اعتراض نسبت به وضعیت  نابسامان معیشتی و اقتصادی موجود، هرج و مرج،  تندروی و حرکت های خشونت بار چند روز اخیر که قربانی اصلی آن مردم و منافع ملی است را تقبیح و محکوم نموده و اعتقاد داریم  مرزبندی حرکت های اعتراضی با جریان های افراطی و ارتجاعی که توسط عوامل پشت پرده داخلی و خارجی سامان دهی می شوند از یک سو  و سعه صدر و توجه جدی مسولین کشور برای پیگیری مطالبات قانونی مردم شرط لازم جهت برون رفت از وضعیت خشونت بار فعلی است.

از این رو  به منظور نیل به آرامش و تضمین منافع  مردم در بستر وحدت ملی از مردم شریف و شهیدپرور اصفهان دعوت به عمل می آوریم تا در روز پنجشنبه باحضور خود در راهپیمایی مردم انقلابی اصفهان ضمن تشییع پیکر شهید شاه سنایی،  زمینه دخالت  معاندان داخلی و خارجی را  مسدود کرده و زمینه تحقق آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و تدوام اصلاح و عقلانیت را فراهم نمایند.

کد خبر 333813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.