خدمت به مردم باید برای رضای خدا باشد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر قصدمان خدمت به مردم باشد هر کاری می‌تواند در مسیر الهی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین شامگاه (چهارشنبه) ۱۴ دی ماه در هجدهمین نشست از سلسله نشست های‌ هم اندیشی "اصفهان فردا" در جمع فرزندان شاهد شاغل در شهرداری اصفهان اظهار کرد: برگزاری این جلسه به دلیل توجه شهردار به شهداست. اگر قصدمان خدمت به مردم باشد هر کاری می تواند در مسیر الهی قرار بگیرد، حتی اگر یک مغازه‌دار این نیت را داشته باشد که نیازی از مردم رفع کند قطعا نزد خداوند اجر دارد.

وی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان دارالمومنین و نمایشگر فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی شناخته می‌شود، گفت: فعالیت‌های ما باید در خور این میراث عظیم باشد، درحالی که خداوند متعال نیز در جای جای قرآن به زندگی سعادتمندانه اشاره کرده است. بنا به قول قرآن شیعیان امیرالمومنین (ع) عزتمند هستند و تمامی اشارات قرآن چنین می گوید که تمام حرکت انسان باید برای رضای خدا باشد و چه کسی بهتر از شما خانواده های شهدا که توفیق خدمت به مردم را داشته باشید.

علیرضا نصر اصفهانی، نایب رییس شورای شهر اصفهان نیز با اشاره به اینکه یکی از ماموریت های فرزندان شهدا "خود منزلت بخشی" است، گفت: شما همواره به عنوان افرادی اخلاق مدار شناخته شده اید و تلاشتان زینت بخش شغلتان بوده است. اکنون ما وظیفه داریم از خون شهدا دفاع کنیم و این ماموریتی سنگین و خطیر است.

وی افزود: مردم باید بدانند که این آرامش و راحتی را از جانفشانی و ایثار شهدا دارند، متاسفانه ما از ایثارگران و شهدا قدردانی نکرده ایم و من برای همه شما آرزوی توفیق دارم تا با همدلی بتوانیم قدم های خوبی برداریم.

کد خبر 333807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.