هوای اصفهان چهار درجه سردتر می شود

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از کاهش یک تا چهار درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده خبر داد و گفت: آسمان استان به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهدبود.

حسن خدابخش در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت جوی استان اصفهان اظهارکرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده در استان است.

وی افزود: بر این اساس در  اکثر مناطق استان آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد  پیش‌بینی می‌شود همچنین فردا در مناطق مرکزی غبار محلی خواهیم داشت

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان  با بیان اینکه از روز جمعه موج ناپایداری به استان نفوذ خواهد کرد، گفت: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا چهار درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.

خدابخش ادامه داد: دمای هوای استان در سردترین ساعات به یک درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، همچنین فریدون‌شهر با دمای ۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و ورزنه با ۱۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش‌شده است.

وی در خصوص آلاینده‌های جوی اظهارکرد: کیفیت هوای ناسالم از روز سه شنبه به تدریج سالم خواهد شد و روز چهارشنبه هوا در وضعیت سالم قرار خواهد گرفت.

کد خبر 333738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.