روایتی از متن و تصویر در کاریکاتور

کارگاه هفتگی خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان در روز ۱۲ دی ماه با عنوان "روایت، جستجو، نهایت" در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با ارایه تکنیکی متفاوت برای رسیدن از متن به تصویر برگزار می شود. در این کارگاه هنرجویان وسایلی شامل کاغذ، مقوا، قیچی، مداد و .. را با خود می آورند و همزمان به اجرای نکات آموزشی می پردازند.

پیام پورفلاح افزود: در هنر تصویرسازی وابسته به روایت هستیم، بنابراین کاریکاتوریست باید پیش از پرداختن به تصویر ابتدا متن را به درستی درک کند. تصویرسازی همچنین حوزه ای مستقل و پرمخاطب است و در میان هنرجویان کاریکاتور هم طرفداران زیادی دارد، بنابراین باید با رویکردی جدی‌تر به آن نگریسته شود.

وی از حضور "نسیم صلاحی" به عنوان مدرس کارگاه "روایت، جستجو، نهایت" خبر داد و گفت: او کارشناس ارشد تصویرسازی و از هنرمندان برجسته اصفهان در این حوزه است. او همچنین عضو انجمن تصویرگران ایران و مدرس تصویرسازی در حوزه هنری است. کارگاه پیشین "روایت، جستجو، نهایت" نیز با حضور این هنرمند برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی "روایت، جستجو، نهایت" روز سشنبه دوازدهم دی ماه از ساعت ۱۶ در خانه هنرمندان اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 333572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.