اجرای مانور شهری با موضوع « تفکیک زباله از مبدا»

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی گفت: مانور شهری با موضوع «تفکیک زباله از مبدأ» در چهارراه‌ها و مسیرهای پرتردد مناطق ۱۵ گانه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی کمیته فرهنگ شهروندی، سعید امامی پیرامون برگزاری مانور تفکیک زباله از مبدا اظهارکرد: این مانور با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طی چهار روز از فردا تا ۱۴ دی‌ماه اجرا می‌شود.

 وی افزود: مانور «تفکیک زباله» صبح ها از ساعت هفت تا ۹ و ظهرها از ساعت۱۲:۳۰ دقیقه تا ۱۵ در چهارراه‌های کلیدی شهر اجرا می‌شود و در ساعت ۱۸ تا ۲۲ در نقاط پرتردد شهر به صورت گردشی انجام خواهد گرفت.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با بیان اینکه متحرک بودن پیام‌های شهروندی در این طرح ، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند، ادامه داد: پیام‌های فرهنگی طراحی و آماده شده در قالب طرح‌های گرافیکی بر روی سازه‌های همراه برد نصب می‌شود، در این راستا ۱۰۰ نفر نیروی اجرایی، همراه بردها را حمل می‌کنند.

امامی تفکیک زباله از مبدأ را موضوع مهمی دانست و گفت: با استمرار این گونه فرهنگسازی‌ها در آینده علاوه بر استفاده بهینه از منابع ملی، آلودگی‌های زیست محیطی نیز کاهش می‌یابد.

کد خبر 333542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.