دشمن به دنبال تغییر باورهای انقلابی مردم است

شهرضا - مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه گفت: دشمن در جدیدترین روش تهاجمی خود به انقلاب و ملت ایران قصد دارد تا با استفاده از دستورالعمل‌های جنگ نرم اهداف خود را دنبال کند به همین دلیل بررسی وضعیت جامعه و شیوه‌های رفتاری نشان می‌دهد دشمن به دنبال تغییر باورهای انقلابی مردم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمد وحدتی  در مراسم روز بصیرت و میثاق با ولایت که در مسجد فاطمیه شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: برخی افراد قصد دارند تا فتنه ۸۸ را نوعی اختلاف نظر معرفی کنند و از دیگران بخواهند تا آن را فراموش کنند در حالی که بررسی ابعاد این واقعه نشان می‌دهد آن وقایع هدفی جز براندازی نظام را دنبال نمی‌کرده است.

وی عربستان سعودی را نماد اسلامی آمریکایی دانست و تصریح کرد: آمریکا و اسراییل از آنچه به عنوان اسلام در این کشور عرضه می‌شود حمایت می‌کنند، اما با تفکرات اسلامی ما مخالف هستند زیرا آنچه مایران دنبال می‌کنند منافع آن‌ها به خطر می‌اندازد.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به برخی از تحولات منطقه خاورمیانه اظهار کرد: اگر بشار اسد از محور مقاومت خارج و از همراهی با جمهوری اسلامی ایران خودداری می‌کرد هرگز با چنین مشکلاتی مواجه نمی‌شد بنابراین دشمنان انقلاب قصد دارند با متحدان منطقه‌ای انقلاب هم مقابله کنند.

وحدتی مردم یران را طلایه داران ایجاد زمینه مناسب برای ظهور امام زمان(عج) دانست و افزود: مردم ایران معارف قرآن و اهل بیت را بهتر از اعرابی که روزگاری به ایران حمله کردند می‌دانند بنابراین پیشگویی پیامبر(ص) درباره حمایت ایرانیان از اسلام به حقیقت پیوسته است.

وی با بیان این مطلب که پیامبر اسلام(ص) درباره قیام اسلامی مردم ایران پیشگویی کرده بود، اظهار کرد: وقتی که آیاتی از قرآن کریم که در آن به اعراب هشدار داده بود قوم دیگری جانشین آن‌ها می‌شود تا اسلام را یاری کنند نازل شد، پیامبر(ص) ایرانیان را مصداق این آیات دانستند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه گفت: ایرانیان حقایق و معارف قرآن را به خوبی دریافتند و برای آن قیام کردند، اما مأموران آل سعود مراسم برائت از مشرکان حجاج ایرانی را به گلوله بستند بنابراین در این زمان، وعده قرآن و پیشگویی پیامبر اسلام(ص) به حقیقت پیوسته است.

وحدتی با اشاره به مقبولیت انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در نزد مسلمانان سایر کشورهای اسلامی، تأکید کرد: مردم کشورهای عراق، سوریه و یمن اعتراف می‌کنند که اگر ایرانیان و تدابیر هوشمندانه رهبر آنان نبود، آمریکایی‌ها آنان و کشورشان را نابود می‌کردند.

وی با اشاره به بخش‌هایی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: آمریکا هرگز گمان نمی‌کرد انقلاب اسلامی یران روزی به بزرگ‌ترین پیگاه ضد استکباری جهان تبدیل شود، اما وقتی پیشرفت همه‌جانبه ایران و شعارهای ضد استکباری ملت آن را مشاهده کرد تصمیم گرفت تا به هر روش ممکن، با انقلاب مقابله کند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با بیان این مطلب که ما در جنگ تحمیلی هشت ساله تنها با عراق نجنگیدیم، گفت: همه کشورهایی که از انقلاب ملت ایران و شعارهای ضد امپریالیستی آن ناراحت بودند یا منافع خود را در خطر می‌دیدند به صدام حسین کمک کردند تا در تهاجمی همه جانبه مردم و انقلاب ایران را نابود کند.

وحدتی تأکید کرد: دشمنان انقلاب پس از آنکه در همه طرح‌های ضد انقلابی خود شکست خوردند به این نتیجه رسیدند که برای پیروزی در اهداف خود باید جایگاه ولایت را خدشه‌دار و مردم را وادار به حضور در خیابان‌ها کنند.

وی گفت: دشمن در جدیدترین روش تهاجمی خود به انقلاب و ملت ایران قصد دارد تا با استفاده از دستورالعمل‌های جنگ نرم اهداف خود را دنبال کند به همین دلیل بررسی وضعیت جامعه و شیوه‌های رفتاری نشان می‌دهد دشمن به دنبال تغییر باورهای انقلابی مردم است.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه اضافه کرد: تدابیر هوشمندانه رهبر مظعم انقلاب تهدیدات نظامی منطقه را به فرصتی برای انقلاب اسلامی تبدیل کرد چنانچه امروز مشاهده می‌کنیم ایران بزرگ‌ترین قدرت منطقه است که اهداف خود را به آمریکایی‌ها و دیگر سران استکبار جهانی، تحمیل می‌کند، اما در جنگ نرم دشمن به روشی عمل می‌کند که تشخیص خوب از بد بسیار مشکل است.

وحدتی تأکید کرد: در جنگ نرم دشمن طوری برنامه‌ریزی می‌کند که جای خوب و بد و زشت و زیبا عوض شود، در فتنه ۸۸ نیز همین‌گونه عمل کردند، اما حضور هوشمندانه و به موقع مردم ایران در صحنه مانع از آن شد که دشمن به اهداف خود برسد.

وی با بیان این مطلب که پیش از فتنه ۸۸ آمریکایی‌ها از اینکه بتوانند در مقبل انقلاب ایستادگی کنند، ناامید شده بودند، اظهار کرد: در شرایطی که اوباما نامه‌ای را به رهبر انقلاب نوشت و اظهار از مقابله با انقلاب اسلامی ایران ابراز ناتوانی می‌کرد برخی افراد با ایجاد اغتشاش در داخل به یاری او شتافتند و از آنان خواستند تا به مقابله خود با انقلاب ادامه دهند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان می‌دانستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها پیش از آنکه توطئه ضد انقلابی خود را در ایران اجرا کنند در کشورهای گرجستان، اکراین و قرقیزستان نیز طرح مشابهی را اجرا کرده بودند، اما آنان چون مردم ایران را نشناخته بودند گمان می‌کردند این سیاست در این کشور نیز سبب فروپاشی نظام سیاسی می‌شود.

کد خبر 333324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.