فرصت جبران داریم/ در تصمیمات باشگاه دخالت نمی‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: من یک بازیکن هستم و سعی می‌کنم تمرکزم را بر روی کار خودم بگذارم و به تصمیمات باشگاه کاری نداشته باشم.

سپهر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد حضورش در لیست نامزدهای برترین دروازه‌بان‌های دنیا در سال ۲۰۱۷، اظهار کرد: خوشحالم که برای نخستین‌ بار اسم من در لیست ۱۰ دروازه‌بان برتر دنیا قرار گرفت و امیدوارم بتوانم با انگیزه و پشتکار بیشتری به فعالیتم ادامه دهم و مانند گذشته که در مسابقات مختلف کمک کوچکی به تیم ملی کشورم کرده‌ام، در آینده هم به فوتسال ایران کمک کنم و با کسب قهرمانی آسیا، بار دیگر شادی را به خانه‌های مردم بیاوریم.

وی با بیان اینکه با کسب این عنوان انتظارات از تیم ملی بیشتر می‌شود، ادامه داد: بهمن ماه مسابقات جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم که در چین‌تایپه برگزار می‌شود و کسب عنوان قهرمانی آسیا اهمیت بالایی برایمان دارد. هدف و تمرکزمان بر این است که بتوانیم این عنوان را تکرار کنیم و نشان دهیم همچنان قدرت برتر آسیا هستیم.

هنوز فرصت جبران داریم

محمدی در مورد فاصله گرفتن گیتی‌پسند از صدر جدول و شرایط این تیم در لیگ برتر فوتسال، افزود: درست است از صدر جدول کمی فاصله گرفته‌ایم، اما تا ثانیه آخر تمام تلاشمان را برای قهرمانی انجام می‌دهیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: گیتی‌پسند شرایط رو به رشدی داشته است. البته بازیکنان دیر هماهنگ شدند و اگر زمان بیشتری داشتیم و بازی‌های بیشتری از لیگ باقی مانده بود، قطعاً قهرمانی از آن ما بود. البته هنوز چیزی تمام نشده و تا ثانیه‌های آخر تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با تیم فرش آرای مشهد بازی داریم. فرش آرا از تیم‌های خوب و ریشه‌دار لیگ ایران است و بازی کردن در مشهد شرایط خاص خودش را دارد، تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا با دست پر و کسب سه امتیاز این بازی به اصفهان برگردیم.

محمدی در پاسخ به این سوال که انتظار اصفهانی‌ها از تیم فوتسال گیتی‌پسند قهرمانی است و با وجود شانس کم این تیم برای قهرمانی در مقایسه با حریفان، جواب هواداران را چه می‌دهند اظهار کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم و همه بازیکنان تمام توان خود را در زمین می‌گذارند. به هر حال برخی چیزها دست خدا است. همان تیمی هستیم که سال گذشته قهرمان لیگ برتر ایران شد و چند هزار تماشاگر برای تماشای بازی‌ها به سالن پیروزی می‌آمدند و تعداد زیادی هم پشت در بسته سالن می‌ماندند. می‌دانیم مردم اصفهان از گیتی‌پسند قهرمانی می‌خواهند و تا لحظه آخر تمام تلاشمان را می‌کنیم و امیدوارم خدا هم کمک‌مان کند تا به این مهم دست یابیم.

وی در پاسخ به اینکه با تغییر سرمربی تیم و آمدن حسین شمس تغییر خاصی در عملکرد تیم حاصل نشد، اظهار کرد: نظر خاصی در مورد این موضوع ندارم. با باشگاه قرارداد بسته‌ایم و تابع دستور باشگاه هستیم و به تصمیمات باشگاه احترام می‌گذاریم.

محمدی اضافه کرد: مردم اصفهان از ما قهرمانی می‌خواهند، باشگاه هم برخی فشارها را تحمل می‌کند و اگر تصمیمی هم گرفته می‌شود برای بهبود کار است. سعی می‌کنم خودم را وارد این مسائل نکنم، نه مدیرعامل باشگاه هستم و نه مالک آن. بازیکن هستم و تلاش می‌کنم تمرکزم بر روی کار خودم باشد.

دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: سه بازی تا پایان فصل باقی‌ مانده است. اگر بدانم گیتی‌پسند یک درصد هم قهرمان می‌شود برای همان یک درصد تمام تلاشم را انجام می‌دهم. فکر می‌کنم شانس زیادی برای قهرمانی داریم و مطمئناً برای این شانس تمام تلاشمان را می‌کنیم.

وی تصریح کرد: فوتسال اصفهان در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده است. گیتی‌پسند باشگاه کاملاً حرفه‌ای است و طوری برنامه‌ریزی کرده که همیشه در کورس قهرمانی ایران و آسیا بوده است. فکر می‌کنم باشگاه گیتی‌پسند به رشد فوتسال اصفهان و کشور کمک زیادی کرده است و امیدواریم افتخارات گذشته تکرار شود.

کد خبر 333257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.