به اندازه انگشتان دست هم کارشناس حقوق شهری نداریم

یک کارشناس مسائل شهری گفت: برای رفع معضلات شهرها می‌توان از نظرات کارشناسان و متخصصان استفاده کرد.

مصطفی پودراتچی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در گذشته شهرداری‌ها وظایف زیادی را برعهده داشتند که باعث یکپارچگی مدیریت و اداره شهرها می‌شد اما به تدریج، نهادهای مختلف برخی از این مسئولیت‌ها را برعهده گرفتند که این مسئله منجر به از هم گسیختگی مدیریت شهرها شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروزه مدیران بالادستی شهرداری، آشنایی خوبی با مسائل شهری دارند اما برخی از مدیران بدنه پایین مدیریت شهری هنوز چگونگی ارتباط با ارباب رجوع را نمی‌دانند در حالی که شهروندان به طور مستقیم با همین افراد بیشترین ارتباط را دارند.

استاد دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: دولت و همه دستگاههای اجرایی تمام تلاش خود را برای رضایت خاطر مردم انجام می دهند اما عملکرد برخی از افراد باعث می‌شود تا فعالیت ها، زیر سوال برود.

پودراتچی با بیان اینکه به اندازه انگشتان دست هم کارشناس حقوق شهری نداریم، گفت: لازم است بریا حل معضلات شهری، از نظرات کارشناسان و متخصصان استفاده کرد، به طور مثال با استفاده از نظرات کارشناسا می توان مسائلی همچون دست فروشی در اتوبوس‌های شهری و بساط کردن برخی از افراد در پارک‌ها را به خوبی ساماندهی کرده و برای خرید و فروش کالاهای آنها جایگاه خاصی در نظر گرفت.

پودراتچی خاطرنشان کرد: استفاده از تبلیغات هدفمند و جریان سازی‌های فرهنگی نیز می‌تواند به حل مسائل شهری کمک شایانی کند.

کد خبر 333066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.