مینی‌گلف همگانی می‌شود

رییس هیأت گلف استان اصفهان گفت: با بردن ورزش مینی‌گلف به سطح شهر، به سمت همگانی کردن این رشته جذاب و مفرح می‌رویم.

فرهاد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد فعالیت‌های هیأت گلف استان اصفهان اظهار کرد: نخستین زمین مینی‌گلف در اصفهان به صورت نمونه در حال ساخت در اداره‌کل ورزش و جوانان است که تا نیمه دی‌ ماه آماده بهره‌برداری می‌شود. اداره‌کل ورزش و جوانان استان تنها زمین آن را در اختیار هیأت قرار داده و تمام هزینه‌های ساخت بر عهده هیأت گلف استان اصفهان است.

رییس هیأت گلف استان اصفهان افزود: طرح ساخت زمین مینی‌گلف در وزارت ورزش و جوانان اجرا شده بود و مدیرکل ورزش و جوانان از این طرح استقبال و آن را در اداره‌کل ورزش و جوانان استان پیاده کرد.

وی ادامه داد: با شهرداری اصفهان نیز برای ساخت زمین‌های مینی‌گلف در سطح شهر صحبت کرده‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه اصفهان به دلیل داشتن زمین‌های اختصاصی گلف و مینی‌گلف و فعال بودن این رشته در اصفهان، نظر فدراسیون را برای برگزاری برنامه‌های مختلف جلب کرده است، گفت: مجوز برگزاری نخستین دوره مربیگری مینی‌گلف در اصفهان را از فدراسیون دریافت کرده‌ایم. این دوره نیمه نخست بهمن‌ماه با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در اصفهان برگزار می‌شود.

رییس هیأت گلف استان اصفهان در مورد حواشی و انتقاداتی که در زمان رییس سابق هیأت گلف استان اصفهان به این هیأت وارد می‌شد، اظهار کرد: خوشبختانه حواشی بسیار کم شده و جامعه گلف همکاری‌ لازم را با هیأت انجام می‌دهند و تا کنون مشکلی به وجود نیامده است.

وی در مورد فعالیت‌های اخیر هیأت گلف استان، اضافه کرد: گلف‌بازان اصفهانی در مسابقات مختلف کشوری شرکت کردند و بیشتر آنها با دست پر به اصفهان برگشتند. هیأت گلف استان اصفهان در ارزیابی سال گذشته فدراسیون با اختلاف پنج امتیاز نسبت به هیأت گلف لرستان، رتبه سوم را به خود اختصاص داد و پیش‌بینی می‌کنیم امسال با توجه به امتیازهایی که در بخش‌های مختلف کسب کرده‌ایم، هیأت برتر کشور شویم.

رحیمی گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در برخی ورزش‌های همگانی وجود دارد، رویکرد هیأت گلف استان همگانی کردن رشته گلف و رشته‌های زیرمجموعه این هیأت مثل مینی‌گلف است. البته عملیاتی شدن این طرح زمان‌بر است، اما تلاش می‌کنیم ورزش‌های جذاب، تفریحی و همگانی مثل گلف را به سطح شهر ببریم.  

کد خبر 332989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.