هواداران سپاهان، در تهران مؤدب‌تر از اصفهان!

تماشاگران منتسب به سپاهان در دیدار بیرون از خانه این تیم رویه متفاوتی را در پیش گرفتند که باعث شد برخلاف بسیاری از بازی‌های خانگی این فصل تیم اصفهانی، تصویری زیبا از آنها به بیرون از ورزشگاه مخابره شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، سپاهان در کنار همه ناکامی‌هایی که در فصل جاری تجربه کرده یک رکورد عجیب، ویژه و البته بسیار منفی نیز از خود به جای گذاشته است و آن اینکه به ازای هر مسابقه خانگی که در لیگ هفدهم با حضور تماشاگران خود در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار نموده، بدون استثنا به خاطر سوءرفتار برخی هوادارانش از سوی کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال جریمه شده است.

رفتار برخی از هواداران منتسب به سپاهان باعث شده است تا جمع جرایم باشگاه اصفهانی در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم به ۹۵ میلیون تومان برسد و علاوه بر آن، سپاهان در یک مسابقه خانگی حساس و مهم از حمایت تماشاگران خودی محروم شود.

در دیدار با سایپا از هفته شانزدهم لیگ برتر، اما هواداران سپاهان تصویر متفاوتی را از خود به جای گذاشتند و از رفتار آنها در ورزشگاه شهید دستگردی فقط اخبار خوشایند به بیرون درز کرد. هواداران اصفهانی که در این مسابقه به مانند بسیاری دیگر از دیدارهای بیرون از خانه سپاهان برای تشویق و حمایت از تیم محبوبشان خود را با اتوبوس به تهران رسانده بودند، این بار رفتار متفاوتی از خود بروز دادند.

این بار دیگر خبری از فحاشی و شعار علیه تیم خودی یا رقیب نبود، بلکه هواداران سپاهان به یک دلیل متفاوت مورد توجه ویژه قرار گرفتند. آنها نه تنها از ابتدای بازی بی‌وقفه سپاهان را تشویق کردند که در پایان مسابقه هم با تشویق طلایی‌پوشان از عملکرد آنها در این دیدار تقدیر نمودند تا از این طریق رضایتشان را از تلاش بازیکنان نشان داده باشند.

هواداران سپاهان این بار به جای آنکه با رفتارهای نابهنجار و ناپذیرفتنی موجب سرافکندی تیم محبوبشان شوند و خرج روی دست باشگاه اصفهانی بگذارند، یک وجه زیباتر از فرهنگ هوادارای را به نمایش گذاشتند تا به جای تقبیح، در خور تحسین و قدردانی باشند.

مسابقه سایپا و سپاهان به خاطر عدم‌حضور واحد سیار در ورزشگاه شهید دستگردی از هیچ شبکه تلویزیونی به صورت زنده پخش نشد. به همین دلیل کمتر کسی توانست این دیدار مهم از هفته شانزدهم لیگ برتر را ببیند. با وجود دیده نشدن اما فقط اخبار خوب و مثبت از رفتار تماشاگران منتسب به سپاهان روی خروجی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری قرار گرفت.

یادداشت از: صبا خیابانی ، خبرنگار ورزشی ایمنا

کد خبر 332982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.