همدلی بین مسئولان و مردم برای رفع مشکلات لازم است

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: همدلی و مشارکت بین مسئولان محلی و مردم برای رفع مشکلات بخش کرون لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علی رحمانی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه عسگران اظهار کرد: بخش کرون یک منطقه مظلوم و محروم است که همواره آیت الله مظاهری نسبت به رفع مشکلات این بخش به مسئولان تاکید و توجه دارد.

وی افزود: رفع نیازهای مردم این بخش که بیشتر روستایی هستند نیازمند نگاه ویژه مسئولان استانی و همدلی و همکاری بین مسئولان محلی را می طلبد که همدلی و مشارکت بین مسئولان محلی و مردم برای رفع مشکلات بخش کرون لازم است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به نیازهای متعدد این بخش گفت: آبرسانی به روستاهای شهرستان تیران و کرون یکی از پروژه های مهم و در اولویت این شهرستان است، زیرا برخی از روستاهای این شهرستان از آب شبکه بی بهره هستند و با اقداماتی که در قالب طرح آبرسانی ۴۱ روستا انجام شده این معضل رفع ولی تمامی روستاها به شبکه آبرسانی متصل نیستند و نیازمند تخصیص اعتبار و تکمیل پروژه برای تحقق این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه طی دهه‌های گذشته بخش کرون مرکز بهداشتی و درمانی مجهز و شبانه روزی نداشت، تصریح کرد: سال گذشته مرکز بهداشتی و درمانی این شهرستان راه اندازی شد و در حال حاضر این مرکز به عموم مردم خدمت رسانی می کند.

رحمانی ادامه داد: توسعه شبکه مخابراتی، تجهیز و تعمیر خانه های بهداشت، خیابان کشی راه‌های روستایی و تامین نیازهای فرهنگی ورزشی روستاها در حال انجام است و در برخی از روستاها این طرح ها به بهره برداری رسیده که همواره با هدف رفع مشکلات روستایی این طرح ها اجرا می شود.

وی به ظرفیت گردشگری و کشاورزی بخش کرون اشاره کرد و گفت: ارائه تسهیلات بانکی برای رفع اجرای پروژه‌های اقتصادی در حال انجام بوده که این اقدامات در راستای انجام طرح اقتصاد مقاومتی است که با تحقق برنامه‌های طرح اقتصاد مقاومتی شاهد رونق اقتصاد و رشد تولید خواهیم بود.

کد خبر 332842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.