خروجی ۳۰۰ باشگاه بدنسازی اصفهان، تربیت قهرمانان آسیایی و جهانی است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود فعالیت حدود ۳۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در شهر اصفهان، انتظار خروجی‌های خوبی همچون قهرمانان آسیایی و جهانی در این رشته ورزشی را هم داریم.

علیرضا نصر اصفهانی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان هیأت بدنسازی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با حضور در چنین مراسم‌هایی، احساس می‌کنیم نوجوانان و جوانان ما سرزنده و امیدوار هستند.

وی با تقدیر از همه کسانی که در فراهم آوردن فضایی برای رشد و تعالی ورشکاران و دفاع از جایگاه اصفهان در ورزش تلاش می‌کنند، ادامه داد: با وجود فعالیت حدود ۳۰۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در شهر اصفهان، انتظار خروجی‌های خوبی همچون قهرمانان آسیایی و جهانی در این رشته ورزشی را هم داریم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به انگیزه زیاد ورزشکاران جوان در شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان یکی از هیأت‌های فعال و پر انرژی در بین دیگر هیأت‌های ورزشی استان است.

نصر اصفهانی ادامه داد: هرچه در راه گسترش فعالیت‌های ورزشی بیشتر تلاش کنیم، از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری کرده و به سمت سلامت جامعه گام برمی‌داریم.

وی اضافه کرد: شورای پنجم شهر اصفهان آمادگی ایجاد تسهیلات برای ورزشکاران را دارد و در این راه هر کاری که از دستش برآید انجام می‌دهد.

کد خبر 332800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.