رفع نقاط حادثه‌خیز اعتبار میلیاردی می‌خواهد

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان گفت: برنامه ریزی برای ۱۳ نقطه حادثه‌خیز استان در حال انجام است و با گرفتن اعتبار لازم عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا فرزاد دادخواه امروز چهارشنبه به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه طرح راهداری زمستانه از ۱۵ آذر ماه در استان اصفهان آغاز شده است، اظهار کرد: راهداری زمستانه در شهرهای کوهستانی استان از ۱۵ آبان آغاز شد و ماشین‌ها و تجهیزات لازم در راه‌های اصفهان مستقر شد.

وی افزود: طرح راهداری زمستانه با ۱۰۲ اکیپ و ۵۵۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات راهداری زمستانی با حضور ۷۵۰ نیرو در ۲۵ هزار کیلومتر راه و ۷۵ گردنه برفی استان اصفهان در حال اجرا است.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان با بیان اینکه ۵۵ درصد راه‌های استان اصفهان تحت پوشش طرح هستند، گفت: در طرح راهداری زمستانه اکیپ های راهداری با همکاری پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و ... در حال اجرا هست.

وی افزود: در ادامه طرح راهداری زمستانه و برای نوروز، طی ماه‌های بهمن و اسفند اقدام به خط کشی و ایمن‌سازی راه‌های استان خواهیم کرد.

دادخواه با اشاره به ادامه طرح راهداری زمستانه تا ۱۵ فروردین ۹۷ برای راهداری نوروزی، ادامه داد: با وجود کمبود اعتبار و تخصیص محدود آن در سال های ۹۴ و ۹۵، نسبت به نصب گاردریل، تابلو و علایم هشدار، اصلاح شانه و شیب شیروانی جاده‌ها و راه‌های استان، اقدام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سعی در رفع ۱۰۹ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان داریم، تصریح کرد: در حال مطالعه رفع نقاط پرتصادف و آماده‌سازی طرح آن در استان هستیم و باید توجه داشت که رفع نقاط حادثه‌خیز نیازمند اعتبار میلیاردی است.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان گفت: هم اکنون برنامه ریزی برای ۱۳ نقطه حادثه‌خیز استان در حال انجام است و با گرفتن اعتبار لازم عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 332700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.