حقوق بازنشستگان فولاد تا ۲ روز آینده واریز می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:با وعده وزیر کار، حقوق آبان و آذر ماه بازنشستگان صندوق فولاد تا دو روز آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

به گزارش ایمنا سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به نشست شامگاه گذشته (دوشنبه) جمعی از نمایندگان با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: در این جلسه بخشی از مشکلات حقوقی بازنشستگان صندوق فولاد مورد بررسی قرار گرفت که پس از بحث و تبادل نظر به جمع‌بندی‌های مفید و خبر خوشی دست‌ یافتیم.

وی افزود: بر اساس مباحث صورت گرفته، مقرر شد امروز سه‌شنبه ۲۸ آذر حقوق یک ماه معوق بازنشستگان به حسابشان واریز شود و در نهایت تا سه چهار روز آینده نیز حقوق ماه دوم پرداخت شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در واقع وزیر کار اعلام کرد که طی دو روز آینده حقوق دوماه (آبان و آذر ماه) بازنشستگان فولاد به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ربیعی همچنین پیشنهادی برای چهار ماه باقی مانده داشت و بر این اساس بقیه حقوق بازنشستگان از محل خصوصی سازی، پرداخت شود به نحوی که این موضوع را در طرح دو فوریتی به انجام برسانیم چرا که این موضوع در بودجه ۹۷ نیامده است و باید متممی برای آن اضافه شود تا در سه ماه آینده برای حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد با مشکل روبرو نشویم.

موسوی لارگانی گفت: وزیر کار همچنین پیشنهادات خوبی برای بودجه سال ۹۷ ارائه داد که با تصویب آنها در مجلس هیچ مشکلی برای پرداخت بازنشستگان فولاد نداشته باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 332553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.