ابراز ندامت دیرهنگام شجاع

مدافع سابق سپاهان در حالی به امید بازگشت به تیم ملی از کارلوس کی‌روش طلب بخشش کرده است که با توجه به عدم‌حضورش در اردوهای اخیر، به نظر می‌رسد که رفتنش به جام جهانی غیرممکن باشد.

به گزارش ایمنا، شجاع خلیل‌زاده یکی از سه بازیکن وقت سپاهان بود که در پی اختلاف نظر زلاتکو کرانچار و کارلوس کی‌روش بر سر زمان در اختیار گذاشتن ملی‌پوشان تیم اصفهانی کنار گذاشته شد و جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را از دست داد. خلیل‌زاده پس از آن اتفاق تلخ ضمن حمایت از موضع کرانچار، به انتقاد از کی‌روش پرداخت تا برای همیشه از معادلات مرد پرتغالی حذف شود.

به فاصله بیش از سه سال و نیم از آن فعل و انفعالات مدافع حال حاضر پرسپولیس ضمن پشیمانی از گفته‌های قبلی خود به امید بازگشت به تیم ملی و تجربه حضور در جام جهانی از کی‌روش پوزش طلبیده است.

مدافع سابق سپاهان در حالی از انتقادات چند سال پیشش خود ابراز ندامت کرده است که به نظر نمی‌رسد شانسی برای رفتن به روسیه داشته باشد، زیرا طبق برخی اخبار تأییدنشده لیست ۵۰ نفره (یا حتی ۳۵ نفره) ملی‌پوشان ایران اخیراً به فیفا ارسال شده است و این یعنی خارج از نفراتی که طی ماه‌های گذشته در اردوهای تیم ملی حضور داشته‌اند سایر بازیکنان شانسی برای رفتن به جام جهانی ندارند.

کد خبر 332512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.