قلعه‌نویی ذوب‌آهن را پیر می‌کند؟

سرمربی ذوب‌آهن به ازای نفرات نسبتاً جوانی که در نقل و انتقالات از دست داده جذب بازیکنان میانسال و باتجربه‌ای را در دستور کار قرار داده است که حضورشان در جمع سبزپوشان اصفهانی به میانگین سنی تیم خواهد افزود.

به گزارش ایمنا، ذوب‌آهن تا این مقطع از نقل و انتقالات سه بازیکن ترکیب اصلی خود شامل دانیال اسماعیلی‌فر (۲۴ ساله)، احسان پهلوان (۲۴ ساله) و مهدی مهدی‌پور (۲۳ ساله) را به نفع تراکتورسازی از دست داده است. در مقابل، بختیار رحمانی (۲۶ ساله) و میلاد فخرالدینی (۲۷ ساله) ورودی‌های ذوب‌آهن هستند. با ادامه این روند، به احتمال زیاد میانگین سنی ذوب‌آهن که در نیم‌فصل اول ۲۴.۸ بود در دور برگشت افزایش خواهد یافت.

خریدهای ذوب‌آهن تا به اینجا بازیکنانی میانسال محسوب می‌شوند اما به نظر می‌رسد با جذب احتمالی هاشم بیگ‌زاده که با ۳۳ سال سن زمزمه‌های حضور دوباره‌اش در اصفهان به گوش می‌رسد میانگین سنی ذوب‌آهن باز هم افزایش خواهد یافت.

ذوب‌آهن در نیم‌فصل اول پس از سایپا، استقلال خوزستان، فولاد، سپاهان و تراکتورسازی (مشترک) همراه با پیکان پنجمین تیم جوان لیگ برتر به حساب می‌آمد اما از انتخاب‌های امیر قلعه‌نویی در نقل و انتقالات نمی‌توان خیلی امیدوار بود که تیم اصفهانی همچنان در جمع تیم‌های جوان لیگ هفدهم باقی بماند.

کد خبر 332412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.