قبل از شروع هرکاری ابتدا خودتان را بهتر از آنکه هستید بسازید

شهید مهدی مظاهری در وصیت نامه خود خطاب به مسیولین فرهنگی می نویسد: سعی کنید قیل از اینکه کاری را شروع کنید و بخواهید انسانی را به را مستقیم که همان راه الله است هدایت کنید خودتان را بهتر از آنکه هستید بسازید.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، مهدی مظاهری در ششم آبان ماه ۱۳۴۰ در اصفهان دیده به جهان گشود وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سمت فرمانده توپخانه لشکر ۱۴ امام حسین(ع) مشغول به خدمت شد.

شهید مهدی مظاهری پس از مجاهدت های فراوان در پنجم بهمن ماه ۱۳۶۵ در شلمچه و در عملیات کربلای پنج به جمع یاران شهیدش پیوست و پیکر مطهرش در گلستان شهدا اصفهان به خاک سپرده شد.  

شهید مظاهری در وصیت نامه خود خطاب به مسیولین فرهنگی اینگونه می نویسد:

نامه را به نام او که زندگیم در جهت اوست، به نام او که زنده به اویم، به نام او که همه چیزم از اوست، به نام او که از اویم، به نام او که زندگیم به خاطر اوست، بودنم در جهت اوست، رفتنم به سوی اوست،  امیدم اوست، معشوقم اوست، مقصودم اوست، مرادم اوست، معبودم اوست و احساسش می کنم با قلبم با ذره ذره وجودم با تمام سلول هایم احساسش میکنم اما بیانش نتوانم کرد.

سلام برادران پیامی که برای شما دارم این است که الان موقع جذب نیرو است برای اسلام، الان همه نوجوانان و جوانان در یک بیراهه و سردرگمی افتاده اند شما با کمی وقتتان میتوانید جوانی را از بیراهی به را ه راست که همان راه مستقیم الله می باشد هدایتش کنید.

سعی کنید اول از هر کاری تا میتوانید خودتان را بهتر از آنکه هستید بسازید اینکه میگویم جذب کنید اینطور نباشد که در جلسه ها گفته شود و عمل نباشد شما باید به طور سازماندهی یعنی هرکدام شما یک نفر الی بیشتر مسئولیت قبول کنید و اگر شما یک نفر را به راه راست هدایت کنید یک امتی را به راه راست هدایت کرده اید و اگر یک نفر را منحرف کنید یک امتی را منحرف کرده اید خلاصه سخن این است که برای اسلام نیرو جذب کنید و الان فکر کنم خیلی دیر باشد.

شاید شما قبل از سخن من شروع کرده باشید و حتما هم همین طور است اما اگر شروع نکرده اید به عنوان یک تذکر از این برادر حقیرتان قبول کنید و عمل کنید به امید سلامت امام تا فرج امام مهدی(عج) و به امیدپیروزی مسلمین و مستضعفین جهان بر مستکبرین و جهان خواران.

کد خبر 332391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.