شهید رهرو می‌خواهد نه عزادار

شهید آهنی در وصیت‌نامه خود آورده است: از خانواده‌ام می‌خواهم که در مرگ من صبر کنند که ان‌شاءالله اجرشان با خداست و در مرگ من گریه و زاری ننمایند که شهید برای خود رهرو می‌خواهد نه عزادار، تا اسلحه بر جای مانده او را بر دوش گرفته و راه او را ادامه دهد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، شهید «اصغر آهنی» سال ۱۳۴۴ در میانه چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام هفت اسفند ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص

حمد و سپاس بر خداوندی که ما را به راه راست هدایت فرمود و این توفیق را به ما داد که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شده و بر علیه دشمنان دین او جنگ کنیم مدت‌ها بود که در فکر بودم تا وصیت‌نامه‌ای بنویسم ولی نمیدانم که چه بنویسم چرا که ملت ما خود راه خوبی را یافته‌اند و ان‌شاءالله تا پیروزی نهایی به راه خویش ادامه خواهند داد.

فقط به عنوان تذکر خواستم بگویم که امام امت این پیر جماران را درک کنند از فرمایشات ایشان پیروی کنند چنان که تا به حال کرده‌اند و برای طول عمر ایشان دعا نمایند تا ان‌شاءالله این امانت الهی را به مولای خود حضرت امام مهدی (عج) تحویل دهند.

از خانواده‌ام می‌خواهم که در مرگ من صبر کنند که ان‌شاءالله اجرشان با خدا است و در مرگ من گریه و زاری ننمایند که شهید برای خود رهرو می‌خواهد نه عزادار، تا اسلحه بر جای مانده او را بر دوش گرفته و راه او را ادامه دهد.

از دوستانم می‌خواهم که بعد از مرگ من در دعاهای خیر خویش ما را هم فراموش ننمایند و اگر ان‌شاءالله روزی راه کربلا و تربت پاک سرور شهیدان حضرت امام حسین (ع) باز شد از طرف من هم سلامی به آن حضرت بکنند و قبر مقدس و پاک او را در آغوش گیرند.

از همه کسانی که با ‌آن‌ها برخورد داشته‌ام می‌خواهم که مرا حلال نمایند و از بدی‌های ما بگذرند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

اصغر آهنی ۶۲/۱۰/۵

اما وصیتم به خانواده‌ام این است که همواره سعی کنند پشتیبان انقلاب و امام باشید و دوست ندارم که در مرگ من زیاد ناله و زاری باشد.

از بابت نماز و روزه خیلی با کمبود روبه‌رو هستم احتیاطا ۳۶ روز روزه قضا و یک سال نماز قضا برایم بخوانید و از خدا برایم طلب بخشش و حلالیت بنمایید و نیز از بابت نذر ۲۰۰۰ ریال به صندوق حضرت معصومه (ع) بریزید از همان پول خودم و ۲ رکعت نماز بخوانید.

در ضمن متذکر می‌شوم که نماز مرا حجت الاسلام حاج آقا عبدالهی اقامه فرمایند.

والسلام علیکم و رحمة الله

کد خبر 332278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.