اشتباه در پیش‌فصل، گرفتاری در نیم‌فصل

اتکای نادرست سرمربی سپاهان به گزینه‌ای نامناسب پیش از شروع لیگ هفدهم باعث شده است تا باشگاه اصفهانی در این مقطع از فصل برای یافتن دروازه‌بانی مطمئن به مشکل بربخورد.

به گزارش ایمنا، به تصمیم زلاتکو کرانچار درباره تمدید قرارداد لی اولیویرا به این دلیل به دیده تردید نگاه می‌شد که این سنگربان برزیلی اگرچه در مقاطعی از لیگ شانزدهم نمایش درخشانی داشت اما عملکرد کلی‌اش به اندازه‌ای رضایت‌بخش نبود که همگان را درباره درستی اتکای دوباره به او به عنوان گزینه اول حراست از دروازه سپاهان مجاب نماید.

هرچند در مقطع ابتدایی فصل اینطور به نظر آمد که تصمیم کرانچار در این باره درست بوده است اما اشتباهات اولیویرا خیلی زود شروع شد و در نهایت حتی به سکونشین شدن این دروازه‌بان در ۲ دیدار پایانی نیم‌فصل اول انجامید.

با آغاز ایام نقل و انتقالات جست‌وجوی باشگاه اصفهانی برای یافتن یک دروازه‌بان مناسب آغاز شد اما سپاهانی‌ها به این دلیل تا این لحظه در این راه ناکام بوده‌اند که گزینه‌های مدنظر آنها تحت قرارداد باشگاه‌هایی هستند که یا برای صدور رضایتنامه دروازه‌بانان خود مبالغ سنگینی مطالبه می‌کنند یا از اساس با جدایی آنها مخالفند.

همین شرایط باعث شده است تا طی روزهای گذشته به شکلی عجیب زمزمه‌های بازگشت اولیویرا به سپاهان شنیده شود.

کد خبر 332239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.