سعادت جامعه در گرو اقدام و عمل حوزه و دانشگاه است

سمیرم- امام جمعه سمیرم در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت بین حوزه و دانشگاهتنها در سایه ولایت فقیه می تواند عامل ترقی، تعالی و توسعه اقتصادی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام سیف ا ... دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با گرامیداشت ۲۷ آذر ماه اظهار کرد: شهادت شهید مفتح نقطه عطف وحدت دو نهاد علمی و آگاهی بخش است که امام راحل بر آن تاکید داشتند.

حجت الاسلام دهقانی در همین رابطه افزود: هدف این دو رساندن جامعه به سعادت بوده که رسیدن به این هدف تنها با شهار تحقق پیدا نمی کند بلکه باید در  اقدام و عمل نیز این وحدت و رشد اعتقادی و علمی نمود کند.

وی بی تفاوتی جامعه به ویژه در حوزه و دانشگاه را یک آفت دانست و گفت: فریادهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود امروز بیشتر از هر زمانی باید در این دو نهاد بلند باشد و به گوش دنیا برسد.

امام جمعه سمیرم ضمن اشاره به نامگذاری ۲۵ آذرماه بعنوان روز پژوهش تصریح کرد: متاسفانه در بسیاری از موارد به این موضوع مهم توجه نشده یا کمتر توجه شده است.

وی همچنین در ادامه صحبت های خود به ۲۷ آذر، روز عاری از خشونت و افراطی گری نیز اشاره کرد و افزود: امروز شاهد جنایت های بسیاری از سوی نظام استکباری و مزدورانش در منطقه هستیم اما همین ها مدعی دموکراسی و نظام گل و بلبلی هستند که با نهایت پررویی بر زبان می رانند.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه های خود به صدور مجوز دولت مکرون برای برپایی تجمع منافقان کوردل در پاریس اشاره و تاکید کرد: وزرات خارجه ما باید کوبنده و قاطع در برابر این اقدام خائنانه فرانسوی ها واکنش نشان دهد.

خبرنگار: سید محمد مهدی قائم مقامی

کد خبر 332223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.