پرداخت خسارات سرمازدگی باغات انار به کشاورزان بادرود

نطنز-عضو شورای شهر بادرود گفت :مسوولان استانی کشاورزان خسارت دیده ناشی از یخ زدگی باغات انار بادرود در سال گذشته را دریابند

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛سخنگوی شورای شهر بادرود در مراسم افتتاحیه یازدهمین جشنواره انار بادرود بر ضرورت زنده بودن جشنواره انار بادرود تاکید و اظهار کرد: یخ زدگی در آذرماه سال 95 کشاورزان در شهر بادرود و در سطح بخش را با خسارت سنگین مواجه کرد و مسئولان در شهرستان و استان باید با نگاه ویژه در بحث تخصیص هزینه ها به این منطقه، کشاورزان را دریابند.

حسین میرزائیان افزود: تلاش ها برای حفظ انار نادری بادرود به عنوان یک رقم مطرح در سطح کشور حفظ می شود و امیدواریم دست اندرکاران حوزه کشاورزی هم مسئولان منطقه و هم کشاورزان را در حفظ این رقم حمایت کنند.

وی به وضعیت آب در منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای طرح تغییر الگوی کشت در بحث کشاورزی، در آینده همایش تغییر الگوی کشت با حضور مسئولان استانی و در صورت امکان مسئولان کشوری در بادرود برگزار می شود.

سخنگوی شورای شهر بادرود به ورود قطار گردشگری به بادرود اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت بالای شهر بادرود در زمینه آثار تاریخی و مذهبی و وجود امامزادگان آقاعلی عباس و  شاهزاده محمد (ع)، باید زمینه حضور این گردشگران به این مکان های مذهبی و تاریخی نیز فراهم شود.

کد خبر 332153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.