تصفیه خانه مسکن مهر نطنز با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید

نطنز - نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: پکیج تصفیه خانه مجتمع ۸۳۲ واحدی مسکن مهر نطنز با ۳۶ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور برگزار شد، اظهار داشت: در سال های اخیر به دلیل خشکسالی و افت سطح آب های زیرزمینی آب تأمین شده برای شبکه آب شرب شهری دارای طعم بد و سختی بالایی است.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان نطنز مستحق آب با کیفیت هستند و احداث یک تصفیه خانه آب شرب امری مهم و ضروری است.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات فاضلاب مسکن مهر نطنز افزود: مجتمع ۸۳۲ واحدی مسکن مهر نطنز به دلیل قرارگیری بر روی یک بستر سخت کوهستانی با مشکل دفع فاضلاب روبرو بوده است.

وی اظهار داشت: پر شدن چاه های فاضلاب و جاری شدن آن در خیابان از نظر بهداشتی، سلامت جامعه را به مخاطره انداخته بود که برای رفع مشکل فاضلاب، اجرای پروژه پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر در دستور کار قرار گرفت.

صفاری نطنزی اضافه کرد: پروژه پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال احداث تکمیل شد و پساب آن هم برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: سایر نقاط شهری در حوزه انتخابیه از جمله شهرهای بادرود و قمصر و جوشقان مشکل شبکه فاضلاب دارد و انتظار می‌رود برای شبکه فاضلاب آنها و به خصوص روستای تاریخی ابیانه که در آستانه ثبت جهانی است، اقدامات لازم صورت گیرد./

کد خبر 332032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.