پیش فروش بلیت قطارهای مسافری زمستانی از فردا

مدیرعامل شرکت سفیرریل آسیا از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری فصل زمستان ۹ شرکت ریلی کشور از روز ۲۳ آذرماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد خان احمدی با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیش فروش بلیت قطارهای این شرکت از اول دی ماه تا روز ۲۴ اسفندماه سال جاری بدون افزایش قیمت از فردا در یک هزار و ۸۰۰ آژانس مسافرتی به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ شرکت ریلی زیر مجموعه سفیر ریل آسیا حدود ۵۰ درصد بازار حمل ونقل ریلی مسافری کشور را در اختیار دارند، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قطارهای زیر مجموعه این شرکت از اول دی تا ۲۴ اسفند ماه سال جاری در مجموع با ۵ هزار و ۸۰۰ رام قطار، مسافران را در مسیرهای مختلف شبکه ریلی کشور جابجا خواهد کرد.

همچنین خان احمدی افزود: قطارهای این شرکت هم اکنون در ۲۲ استان کشور با ارائه خدمات مناسب نسبت به جابجایی مسافران اقدام می‌کنند و از مرکز ۱۹ استان به صورت روزانه قطارهای این شرکت به مشهد مقدس عزیمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار مسافران قطارهای این شرکت در ایستگاه‌های تهران و اصفهان و بزودی در مشهد نیازی به ارائه برگه کاغذی بلیت برای سوار شدن به قطار را ندارند و فقط با ارائه کارت ملی در این ایستگاه‌ها می‌توانند کارت سوار شدن به قطار را به صورت رایگان دریافت کنند.

این مقام مسئول یادآورشد: ارائه خدمات مناسب به مسافران شبکه ریلی کشور سبب شده قطارهای این شرکت در سال جاری تاکنون نسبت به سال گذشته در جابجایی مسافر در سطح کشور ۸ درصد رشد را به خود اختصاص دهند.

وی خواستار حمایت بیشتر دولت از شرکت‌های ریلی شد و گفت: در حالی که دولت با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت در حوزه جاده‌ای به دنبال نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی است باید با اختصاص تسهیلات مناسب به شرکت‌های ریلی آن‌ها نیز بتوانند ناوگان مناسبی را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی تهیه کنند.

کد خبر 332006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.