برگزاری رزمایش‌های مشترک بین تکاوران ارتش و سپاه

فرمانده تیپ نوهد ارتش جهت افزایش آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات، پیشنهاد برگزاری رزمایش‌های مشترک بین تیپ نوهد و یگان ویزه صابرین سپاه را ارائه کرد.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، سرهنگ «سیروس امان اللهی» فرمانده تیپ ۶۵ نوهد در همایش وحدت تیپ صابرین سپاه و تیپ ۶۵ نوهد با اشاره به اینکه حرکت خوبی در نمایش وحدت میان نیروهای مسلح آغاز شده است، اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی هجمه‌هایی را علیه سپاه آغاز کرده است، برای نشان دادن وحدت میان سپاه و ارتش شاهد برگزاری چنین همایش‌هایی هستیم که نتیجه این‌گونه مراسم‌ها خیر و برکاتی است که برای نیروهای مسلح به همراه خواهد داشت.

وی افزود: دشمن با هجمه‌هایی که علیه نیروهای مسلح کشورمان آغاز کرده بر آن است تا به بدنه نیروها ضربه و صدمه وارد کند؛ لذا برای رسیدن به این مقصود از هر راه و وسیله‌ای استفاده می‌کند که از جمله این راه‌ها، می‌توان به ایجاد تفرقه اشاره کرد.

سرهنگ امان اللهی ادامه داد: دشمن برای آنکه بتواند ضربه‌ای به ما وارد کند، به دنبال نفوذ و تضعیف نیروهای مسلح است؛ بر این اساس هر کس این واقعیت را درک کند باید هر کجا احساس تفرقه به وجود آمد، مقابل آن بایستد.

وی تصریح کرد: زمانی که بنا به تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح در سوریه برای فعالیت مستشاری حضور پیدا کردیم، شاهد اتحاد میان مدافعان حرم اعم از پاسداران، نیروهای وطنی سوریه، ارتش سوریه، فاطمیون، زینبیون و دیگران بودیم؛ چون زمانی که دشمن به خط رزمندگان اسلام حمله می‌کند، نمی‌پرسد که در این خط کدام نیرو وجود دارد.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد ادامه داد: عقیده دارم در این وحدت باید رقابت سالم هم وجود داشته باشد، زیرا رقابت سالم موجب پیشرفت می‌شود، مانند رقابت‌هایی که برای حضور در مسابقات ارتش‌های جهان صورت گرفت؛ علاوه بر این برای اینکه بتوانیم در ماموریت‌ها کنار هم بر دشمن غلبه کنیم، می‌بایست توانمندی‌های آموزشی و عملیاتی را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم که برای این امر می‌توان رزمایش‌های کوچکی را بین این دو تیپ برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به تهدیدات موجود در منطقه می‌بایست در سایه وحدت، توان رزمی نیروهای مسلح کشورمان افزایش یابد؛ بر این اساس هر چه توان رزمی و آمادگی‌های رزمی را افزایش دهیم، به همان نسبت هم تهدیدات کاهش می‌یابد.

کد خبر 331742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.