ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی اعتیاد است

چادگان - فرماندار چادگان گفت: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی اعتیاد است و همه افراد جامعه باید نسبت به این مسئله هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسدپور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، اظهار داشت: اعتیاد به عنوان ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در خانواده ها و سطح جامعه است .

وی عنوان کرد: همه دستگاه ها امروز موظف  به همکاری برای مقابله با این تهدید خانمانسوز هستند چرا که تمام افراد جامعه در برابر این پدیده در معرض خطر هستند.

مبارزه با مواد مخدر بنا به تجربه و اطلاعات گذشته، تنها به نیروی انتظامی محدود نمی‌شود، بلکه باید تمام مسئولان با مردم همدل و همراه شده تا این معضل اجتماعی را ریشه‌کن کنند.

وی گفت: حضور مردم در مبارزه با معضل اجتماعی مخدر بسیار حائز اهمیت است، چرا که مواد مخدر سبب متزلزل شدن خانواده می‌شود.

فرماندار چادگان تصریح کرد: بهترین راهکار مبارزه با مصرف مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد است و فراهم کردن امکانات ورزشی و سرمایه‌گذاری در حوزه مبارزه با مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: تمام دستگاه‌ها به ویژه مراکز آموزشی باید در این امر مهم پیش‌قدم باشند.

اسد پور تاکید کرد: رسانه‌ها در آگاه‌ سازی مردم با این معضل اجتماعی نقش بسیار موثری دارند، چرا که آگاه بودن مردم از خطرات و مضرات مصرف مواد مخدر سبب رفتن به سوی کاهش این بلای خانمان‌سوز می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نقش فضای مجازی و جنگ نرم  دشمن در رشد اعتیاد،  افزود: امیدواریم دستگاه های فرهنگی ، درمانی و امنیتی تدابیر لازم جهت آماده سازی عمومی جامعه به  عمل آورند.

کد خبر 331575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.