سپاهان از معاوضه این بازیکن پشیمان نمی‌شود؟

یکی از سوالاتی که این روزها درباره فعالیت‌های نقل و انتقالاتی سپاهان مطرح می‌شود این است که آیا از دست دادن مهرداد محمدی تصمیم درستی است؟

به گزارش ایمنا، یکی از مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی روزهای اخیر احتمال معاوضه محمدرضا اخباری با مهرداد محمدی بوده است.

سپاهان برای برطرف کردن ضعف دروازه‌بانی خود درصدد جذب یک سنگربان ملی است. در اینکه اخباری انتخاب مناسبی برای سپاهان است کمتر کسی تردید دارد اما آنچه نمی‌توان درباره آن مطمئن بود این است که آیا از دست دادن محمدی تصمیم درستی است؟

محمدی یکی از ستاره‌های لیگ پانزدهم بود که با درخشش در تیم ته‌جدولی راه‌آهن در نقل و انتقالات لیگ شانزدهم خواهان زیادی پیدا کرد. سپاهان در رقابت با پرسپولیس موفق شد این ستاره جوان را که در آن زمان شاه‌ماهی نقل و انتقالات به حساب می‌آمد به تور بیندازد.

تردیدی در این باره نیست که محمدی نتوانست درخشش خود در راه‌آهن را در سپاهان تکرار کند. او امسال تنها یک گل زده و یک پاس گل داده است که آمار خوبی برای یک نیم‌فصل محسوب نمی‌شود اما حتی با این وجود هم نمی‌توان با قطعیت گفت که سپاهان بعدها بابت از دست دادن این هافبک-مهاجم ۲۴ ساله حسرت نخواهد خورد.

کد خبر 331470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.