ارائه ۲۰۰ طرح پژوهشی مدیریت شهری در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش استان اصفهان

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان با بیان اینکه کلیه کارهایی که از سوی شهرداری انجام می شود از پشتوانه علمی و نظری بالایی برخوردار است، از ارائه ۲۰۰ طرح پژوهشی مدیریت شهری در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش استان اصفهان خبرداد.

سعید ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همه شهروندان، شهرداری را به عنوان یک نهاد اجرایی می شناسند که البته بخش عمده خدمات شهری را شهرداری انجام می دهد.

وی ادامه داد: در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان گرد هم جمع شده ایم تا بیان کنیم کلیه کارهایی که از سوی شهرداری انجام می شود از پشتوانه علمی و نظری بالایی برخوردار است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان عنوان کرد: شرکت های بزرگی همچون شرکت فولاد، دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در این نمایشگاه مشارکت کرده اند در همین راستا حضور شهرداری بیانگر این است که به کار علمی هم نیاز و هم اعتقاد داریم.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه امسال با توجه به شعار آن که پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری است سعی کرده ایم خروجی های پژوهشی که جنبه های  کاربرد عملی داشته باشد ارائه دهیم.

ابراهیمی با اعلام اینکه ۲۰۰ طرح پژوهشی را در قالب  CD و DVD در سیزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان اصفهان به بازدیدکنندگان ارائه شده است، گفت: معاونت های حمل و نقل و ترافیک، عمران، شهرسازی و معماری، خدمات شهری، مالی و اقتصادی، فرهنگی، شهرعلم و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان در برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه همکاری داشته اند.

کد خبر 331392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.