آرروز دارم تا هنگامی که دشمن را به لرزه بیندازم نمیرم

شهید طلاکوب در فرازی از وصیت نامه خود آورده است: آرزو دارم نمیرم تا هنگامی که دشمن را به لرزه بیندازم نمیخواهم به سادگی کشته یا مجروح شوم باید دگرگون کنم باید عصیان کننده گان در برابر حق را در جای خودشان بنشانم تا بفهمنند اسلام آن هم اسلام راستین فقط در پیروی از خط امام خمینی است.

به گزارش گروه پایداری خبرگزاری ایمنا، شهید «مرتضی طلاکوب» در اول مهرماه سال ۱۳۳۵ دراهواز چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۲۱ خرداد ۱۳۶۰ در دارخوین و در عملیات «فرمانده کل قوا، خمینی روح خدا» به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

هرکجا باشید اگرچه در کاخ های بسیار محکم مرگ شما را فرا می خواند از مرگ به هیچ چاره ای راه نیابید.

با درود فراوان به رهبر کبیرانقلاب امام خمینی که آنچنان با دید مکتبی خود علیه تمام مستکبران جهان میشورد و آنچنان قهرمانانه از کشور اسلامیمان دفاع می کند و پوزه تمام ضد اسلامیان را آن طور که خداوند راضیست به خاک می مالد.

آرزو دارم نمیرم تا هنگامی که دشمن را به لرزه بیندازم نمیخواهم به سادگی کشته یا مجروح شوم باید دگرگون کنم باید عصیان کننده گان در برابر حق را در جای خودشان بنشانم تا بفهمنند اسلام آن هم اسلام راستین فقط در پیروی از خط امام خمینی است و بس و تو ای امام از ما راضی باش که برای احیای دین و دفاع از حسین زمان تمامی اعضا، دل و جانمان را هدیه میدهیم تا اسلام و قوانین حیاط بخشش در سراسر جهان گسترده شود با آگاهی با شناخت و با یقین می روم به سوی جنگ به سوی جهاد به سوی خدا به سوی شهادت و به سوی سعادت.

مادر خواهش دارم از شما که برای من گریه نکنید که سیاه قلبان شاد شوند تو ای پدر تو ای پدر عزیز دست های پینه بسته ات را از راه دور می بوسم مرا ببخش شما در حق من محبت ها کرده اید پدر برای من گریه نکن و مادر را دلداری بده از خدا می خواهم تا شما را یاری کند تا آنچه در توان دارید در راه اسلام جان فشانی کنید و به من توان بدهد که بتوانم تا آخرین قطره خونم در راه اسلام جان فشانی کنم و به دشمنان اسلام بگویید شمایی که برای رسیدن به اهداف باطلتان از هر دروغ و افطرایی روی گردان نیستید رویتان سیاه باد شمایی که به جای اذت و سرافرازی ذلت و بدبختی را انتخاب کرده اید قلبتان سیاه باد.

مادر برای من ناراحت نباش و به آن کسانی که این را را دیوانه گی می پندارن بگویید تاسف برای خودتان بخورید ای مشرکین خدایا آمرزشت را میجویم و با عقشت و با قلبم و روحم و تمام وجودم پشت سر امام خمینی ایستاده ام و به گفته ایشان شهادت را به زیر بار رفتن استعمار ترجیح می دهم.

کد خبر 331308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.