رونمایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان

همزمان با برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری و نشست تخصصی ایرانشهر طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان و اولین دستاورد توسعه پایدار رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، با حضور عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی، معاونین وزیر و مدیران کل راه وشهرسازی و روسای ادارات عمران وبهسازی شهری سراسر کشور علاوه بر برگزاری سمینار آموزشی پدافند غیر عامل، هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری با محوریت نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار، رونمایی از بازآفرینی میراث صنعتی اصفهان (کارخانه ریسباف)، نشست تخصصی ایرانشهر و کارگاه بازآفرینی شهری طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ آذرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

هفتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری به عنوان باسابقه ترین گردهمایی سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی فعالان عرصه توسعه پایدار توسط اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، شهرداری اصفهان و معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه وشهرسازی، شرکت عمران وبهسازی شهری ایران، دانشگاه هنر و دانشگاه صنعتی دورتمند آلمان برگزار و به مباحث مرتبط با توسعه پایدار خواهد پرداخت که اولین دستاورد آن رونمایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین میراث صنعتی اصفهان است.

گفتنی است؛ در این کنفرانس، وزیر راه و شهرسازی، استاندار و شهردار اصفهان، مدیرکل راه وشهرسازی به عنوان رییس سیاست گذاری کنفرانس و تعداد دیگری سخنران داخلی و خارجی سخنرانی خواهند داشت. در مجموع ۹ کارگاه تخصصی توسط اساتید داخلی و خارجی ارائه می شود که در آن مهمانان خارجی از کشورهای آلمان، هند، چین، آمریکا، بوسنی و هرزگوین، سنگال و ... مشارکت ویژه ای خواهند داشت. به منظور تاکید برمباحث بازآفرینی، دو کارگاه تخصصی با عناوین ایران شهر و  ارائه تجربیات بازآفرینی در کنفرانس توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه خواهد شد.

کد خبر 331287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.